Bana yine geçen günkü gibi tanıyan gözlerle bakıyordu."Bu beni rahatlattı. Neredeyse her gün seni görüyorum."Sesi inanılmayacak kadar tatlıydı.Çilek tadında falan olmalıydı."Seni korkuttuysam özür dilerim."
olasıksızlığı okumadığım için bilmiyorum.. ama empati kitabında da keman çalan kadın için söylenmiş sözler olabilir.. çünkü orda kadını çok övüyorlardı
En İyi Cevaplar