
“Gregor Samsa bir sabah bunaltıcı düşlerden uyandığında, kendini yatağında dev bir böceğe dönüşmüş olarak buldu…”
Evet Kafka'dan alıntı soru. Gergor Samsa'lar cevaplasın. Ne yapardınız?

Annem görmeden hemen pencereden çıkardım kadın çok korkuyo hamamböceklerinden, annemin özlemiyle pencerenin önünde yaşardım, dışardaki pisliklerle karnımı doyururudum, hüzünlendim :)
Ben de hüzünlendim şimdi. :( Annesini düşünen hamam böceği.
Ahaha :)
Böcek ilaçını içer harakiri yapardım :D
images.rapgenius.com/...e1bdcbe8c95.800x1000x1.jpg
1.bp.blogspot.com/.../Hara+Kiri+num+195.jpg
Herhalde inanamazdım ya. Rüya diye devam eder, yaşar ve salak bir şey yapar ölür giderdim. Telaşlanacak zaman bırakmazdım yani 😄
:D Hemen yani.
Nasilsa rüya, ölünce uyanırım mantıği 😉😄
Rüya değilse. Uyanıyorsun hala aynı.
Gergor Samsa gibi karşılayamazdım sanırım. Ya da ailesi gibi. O an akli dengemi kaybederdim.
Evet Gregor direkt nasıl hayatıma devam ederim derdine düşüyor.
Cevap
11Cevap
Neden böyle olduğu düşünürdüm, sonra bir hata yapmış olabileceğimi düşünüp tövbe ederdim, Rabbimden af dilerdim.
Hımm. Değişik. Beni farklı düşünmeye itti.
Teşekkürler.
Rica ederim.
Milleti fena tırstırırdım 70 kg bir hamam böceği olarak çok eğlenceli olurdu nan
Eğlenceli görünmüyordu kitapta hiç. :/
Ahh Gregor nasil da iyi niyetliydi oysa...
Bilemedim.
Hep iyi niyetten kaybetti muhterem :(
Napiyim? Surune surune devam ederdim hayata başka napicaz yazık bize 😣
Evet yazık. :(
Gerçekten sevinirim. Mutlu olurum. Dünyada yaşam son bulsa bile neslini devam ettirecek tek canlı hamam böceği çünkü. Radyasyondan bile etkilenmeyen tek canlı.
Ölmüyorlar resmen. Ben de sevmeye başladım hikayeden sonra.
:) :)
biri gelip üstüme basmasın , böcek ilacı sıkmasın diye sürekli kaçış modunda olurdum sanırım.
Evet bu da olası.
kafkanın en sevdiğim kitabı. ama hiç düşünmedm böcekmolarak uyansm ne olur diye
Teşekkürler :)
ya sen hamam böcegı olarak uyansan ne yapardın
Yeniden uyurdum. :D Sebebini bulmaya çalışırdım sanırım. Ama yine de sakin kalmak zor olurdu. Teşekkürler sorduğunuz için.
Kendimden tiksinirim yeminle
Buna vakit kalmazdı bence. Ben bu hikayeden sonra böceklerden daha az korkmaya başladım mesela. :D
kendımı ıntıhar mı ederdım acaba
Belki. :/ Ama bu şekilde yaşamaya alışılabilir mi bilemem.
kara fatmaya yavşarım
adsda :D :D Daha neler. :D
yavşama bitmez:)
Ters donup olmeyi beklerdim.
kendimi ezmeye çalışırdım sanırım ben ya :D :D
Bana hamam böceğimi ilişti derim.
gelip burada bunu sorardım
Ooo. İfşa oldum sanırım. :(
Donusummu okudun:D
Bayağı oluyor okuyalı. Bugün aklıma geldi sordum :D
Evet ben de bayılmıştım. Psikolojik tahlilleri başarılı özellikle. İnsan böcek gibi hissediyor :D
hamama giderdim
Çok mantıklı.
Rica ederim.
İnsanları korkuturdum 8)
hatim indiriirdim 😀
Allah kabul etsin :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar