Çok merak ediyorum arkadaşlar. Neden Wattpad'de ki hikayelerin kitap olmasına bu kadar karşısınız?
Zaten okuma düzeyi düşük bir ülkeyiz. Wattpad'de ki ilgi çekici romanlar sayesinde insanların elleri doğru düzgün roman tutuyor. Farkında değil misiniz? Sürekli Türk Edebiyatı'nın kirletildiğini ve romanların çok ergence olduğunu söylüyorsunuz. Romanlar ergence değil eğlenceli ! Hem her wattpad den çıkan kitap ergence mi? Her kitabı ergenler mi çıkartıyor sanıyorsunuz? Burcu Büyükyıldız , Nehir Erdem vb. gibilerden haberiniz yok herhalde. Onların romanlarını elinize alıp okudunuz mu? Her wattpad de ki hikayeye ergen damgası yapıştırıyorsunuz, Ayrıca insanların zevkleri ve renkleri hani tartışılmazdı. Belki biz ergence romanlar okumayı seviyoruz. Olamaz mı? Herkes illa ki klasik mi okumak zorunda. Biz size '' o sıkıcı romanları nasıl okuyorsunuz? İğrenç ! '' diyor muyuz? Çok merak ediyorum hanginizin evinde klasik olarak kaç tane roman bulunuyor? İnsanların hevesini kıracak yorumlardan vazgeçin. Bunu neden söylediğime gelelim ;
Geçen bir kadın geldi. Ben Can Yayın Evinden 2 tane kitabımı çıkardım. 5 yıl bekledim. Benim kazandığım parayı sizler 10 yıl da kazanamazsınız dedi. Kendi adını ve kitabın adını saklıyor. Zaten okuma düzeyi düşük bir ülkeyiz , yayın evleride 20 TL ye sattıkları kitaptan 2 lira mı ne veriyorlarmış. Acaba sen Elif Şafak , Ayşe Kulin falan mısın da biz bilmiyoruz? Bir de korkusundan engellemiş.
Yani '' sadece ben kitap çıkartabilirim. '' gibi bir düşünceden vazgeçin. '' Ülkem genç yazarlar kazanıyor , elleri kalem tutuyor. Helal olsun ! '' diyin bir kerede. Şu çekememezliği , kıskançlığı , hep ben hep ben' i bitirin artık ! İnsanların yanlışları olabilir. Betimlemeler de , imla hataların da yanlışları olabilir ama elbet düzeltecektir. Zamanla alışa alışa elleri kalem tuta düzelecektir. Uygun bir dille uyarmak yerine , '' sen yazar olma. Girme bu sektöre. '' demeniz iğrenç bir şey. Yani tamam insanlara saygınız yok , emeklerine bir saygınız olsun. O ergence dediğiniz hikayeye de bir emek veriliyor. Ayrıca da çok seviliyor. Şunu da eklemek istiyorum ki ; İstediğinizi söyleyin. İstediğiniz kadar kötü yorum da bulunun ! O kitaplar bir bir çıkıyor.
Sözüm meclisten dışarı. Üzerine alınması gereken kişiler alınsın.
Zaten okuma düzeyi düşük bir ülkeyiz. Wattpad'de ki ilgi çekici romanlar sayesinde insanların elleri doğru düzgün roman tutuyor. Farkında değil misiniz? Sürekli Türk Edebiyatı'nın kirletildiğini ve romanların çok ergence olduğunu söylüyorsunuz. Romanlar ergence değil eğlenceli ! Hem her wattpad den çıkan kitap ergence mi? Her kitabı ergenler mi çıkartıyor sanıyorsunuz? Burcu Büyükyıldız , Nehir Erdem vb. gibilerden haberiniz yok herhalde. Onların romanlarını elinize alıp okudunuz mu? Her wattpad de ki hikayeye ergen damgası yapıştırıyorsunuz, Ayrıca insanların zevkleri ve renkleri hani tartışılmazdı. Belki biz ergence romanlar okumayı seviyoruz. Olamaz mı? Herkes illa ki klasik mi okumak zorunda. Biz size '' o sıkıcı romanları nasıl okuyorsunuz? İğrenç ! '' diyor muyuz? Çok merak ediyorum hanginizin evinde klasik olarak kaç tane roman bulunuyor? İnsanların hevesini kıracak yorumlardan vazgeçin. Bunu neden söylediğime gelelim ;
Geçen bir kadın geldi. Ben Can Yayın Evinden 2 tane kitabımı çıkardım. 5 yıl bekledim. Benim kazandığım parayı sizler 10 yıl da kazanamazsınız dedi. Kendi adını ve kitabın adını saklıyor. Zaten okuma düzeyi düşük bir ülkeyiz , yayın evleride 20 TL ye sattıkları kitaptan 2 lira mı ne veriyorlarmış. Acaba sen Elif Şafak , Ayşe Kulin falan mısın da biz bilmiyoruz? Bir de korkusundan engellemiş.
Yani '' sadece ben kitap çıkartabilirim. '' gibi bir düşünceden vazgeçin. '' Ülkem genç yazarlar kazanıyor , elleri kalem tutuyor. Helal olsun ! '' diyin bir kerede. Şu çekememezliği , kıskançlığı , hep ben hep ben' i bitirin artık ! İnsanların yanlışları olabilir. Betimlemeler de , imla hataların da yanlışları olabilir ama elbet düzeltecektir. Zamanla alışa alışa elleri kalem tuta düzelecektir. Uygun bir dille uyarmak yerine , '' sen yazar olma. Girme bu sektöre. '' demeniz iğrenç bir şey. Yani tamam insanlara saygınız yok , emeklerine bir saygınız olsun. O ergence dediğiniz hikayeye de bir emek veriliyor. Ayrıca da çok seviliyor. Şunu da eklemek istiyorum ki ; İstediğinizi söyleyin. İstediğiniz kadar kötü yorum da bulunun ! O kitaplar bir bir çıkıyor.
Sözüm meclisten dışarı. Üzerine alınması gereken kişiler alınsın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar