çok okuyan mı çok şey bilir yoksa çok gezen mi çok şey bilir?
tabii ki gezmenin biraz maliyeti var. okumak biraz daha ekonomik..
tabii ki gezmenin biraz maliyeti var. okumak biraz daha ekonomik..
her ikisi de olmalı
Coğrafya dersinde mesela karadeniz hakkında konuşur yazar okuruz
Ama bir karadenizlinin mizacını görmeden bilemeyiz
O yeşilliği ormanları görmeden hayal edemeyiz.
Ama şunu da unutmamak gerek artık iletişim çağındayız... Doğru kullanıldığı sürece
Teknik bilgi ile pratik bilgi çok farklıdır..
Biri der ki ben Afikaya'ya gittim, gördüm, gezdim, biri derki ben orayla ilgili okuyorum her şeyini araştırıyorum..
İkisinde birbirini destekler
çok okumayı daha cazip bulurum neticede çok gezerek tasarruf edilmiyor.
ilk tercihim gezmekten yanadir
ama gezerken de okuyabilirim
Cevap
13Cevap
Okuyayım. Gezmek, otobüsler, kalacak yer sorunları, sürekli bir sırt çanta taşıma durumları, geçti artık.
ömrüm okumakla geçti o yüzden artık sınırsızca gezmek istiyorum =)
Kesinlikle gezen çok bilir diyorum ve gezmeyi seçiyorum :))
İstek derecesine göre söylemem gerekirse gezmekten daha çok hoşlanırım.Ama okumakta gerekli.
param olsa çok gezerdim kitap ödünç almak zorunda kalmazdım :P
okuyanı bilmiyorum ama gezen gören daha iyi bilir diyorum .
Gezerken yolculuklarda okuyabilirim
ama ben gezmeyi seçerdim
bu milletin neden halen sömürge olduğunu anlamamak zor değil :)
teorik olarak coğrafi bilgim çok iyidir. ama artık gezip görmeninde vakti geldi...
önce okur sonra gezerim gezdiğim yer hakkında bilgim olsun öyle boşboş gezmiş olmamak için
okumak hezeyanların en cilvelisidir gezmekse müsrifiyattan başka bişey olmamakla beraber içler acısı birr olaydır zihnimde dadaşlarr
Çook gezmek tabikide =D
Çok gezdim hemde çok .
zaten çok okuduğum için çok gezmek isterim :)
Gezmekte okumakta :)
her zaman gezmek isteriim :)
çok gezen çok öğrenir
Gezmek seks, okumak mast.
ikisi bir ara olabilir sanırım :)
okumayı çok severim ama gezmek isterdim
Çok gezmek. Fakat gezmek, okumaya engel değil.
gezmeyı tercıh ederım :)
çooook gezmek hemde çooook
gezmek, görmek, öğrenmek..
mümkünse ikisini de istiyorum
gezmek..
Çok gezmek isterim.
Hepsi olsun :)
Çok gezmek.
bence çok gezmek.d
gezmekkkkkkk
Hep yolcu olmak.
gezmek isterdim
GEZMEK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar