Gitar calan kiz mi keman calan kiz mi?

Sizce gitar calan kiz mi daha cekicidir keman calan kiz mi? Neden?
  • Gitar calan kiz
    A seç
  • Keman calan kiz
    B seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

1|0
2356

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Erkeklerle aynı fikirdeyim keman çalan kız derim :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 55

  • Keman çalan daha çekici..
    Gitar çalan çok var, ve çoğu da bağlamadan gitara geçmiş kişiler.. Yani biraz köylü kültüründen gelen bir altyapı var gitar çalanların çoğunda..
    Ama keman çalan kişi çok farklı..

    0|0
    0|0
  • En iyi kız benim ensturamanı laiğiyle çalan kızdır;
    Gitar veya keman onun zevki onun ilgi alanıdır; saygı duyarım..
    Fakat beni istiyorsa virtioz olmalı ;)

    0|0
    0|0
  • Secımler yaklaştı gene Sazdan başka bısey çalmıyoruz Hdl lgbby mevzuların açılmasına sebebbiyet vermesın bırader bu yorum.

    0|0
    0|0
  • keman çalan kız bazen kültürlü aileden meydana gelen kızdır gitar çalanda bazen popidir havalıdır kişiden kişiye değişebilir

    0|0
    0|0
  • gitar erkekler has bir çalgı gibi benimsenmiş türkiyede keman biraz daha kızlar üzerinde nazik ve kibar duruyor o yüzden çello çalan kız :D

    0|0
    0|0
  • Tabi ki keman. Keman çalmak çok daha fazla emek ister, azim ister. Ayrıca sesi bana güzel geliyor.

    0|0
    0|0
  • valla benim için farketmez flüt çalsa bile saygım var benim sanatçıya :)

    0|0
    0|0
  • bence gıtar kemanın sesı ıtıyo bı kere tuylerım tıken tıken oluyo garıp bişey onu calan kız nasıl çekıcı olsun kı

    0|0
    0|0
  • Keman çalan kız çünkü kadın kokusundaki dans müziğini bir de gemidenin müziğini çalabilir :)

    0|0
    0|0
  • İkiside hoş. Gitarın elde duruşu daha hoş ama kemanın da sesi daha hoş :) bence yani

    0|0
    0|0
  • Gitarı kızlara yakıştıramıyorum, kemal çalsınlar <3 heh bir de benim kalbimi çalsınlar :)

    0|0
    0|0
  • ben kemanla ilgileniyorum.. gitar biraz daha erkeksi kemana göre..

    0|0
    0|0
  • Keman çalan kız. Ben de piyano çalıyorum, beraber çalarız. İkisi bir arada iyi gider.

    0|0
    0|0
  • keman denen zımbırıtyı sevmem ama keman daha çekici kızlarda

    0|0
    0|0
  • ben 9 yıldır gitar çalıyorum keman çalan kız olsun:D

    0|0
    0|0
  • Kalp çalan kadın yok mu?

    4|0
    0|0
  • Keman calan kiz :)

    0|0
    0|0
  • Gitarı herkes çalıyor 😆

    0|0
    0|0
  • çıplak mı çalınıyor bu aletler hacı :/

    1|0
    0|0
  • Davul çalan diyorum ben.

    0|0
    0|0
  • Sakso çalan kız

    0|1
    0|0
  • Yetenekli her kız ilgi çekicidir ;)

    0|0
    0|0
  • Bağlama çalan kiz.

    0|0
    0|0
  • hiçbiri

    0|0
    0|0
  • keman :)

    0|0
    0|0
  • Gitar iyidir

    0|0
    0|0
  • Keman candir

    0|0
    0|0
  • bişey çalmasada olur kız olsun da ehehe

    0|0
    0|0
  • galatasaray atkısı takan kız ömre bedeldir

    0|0
    0|0
  • ikiside iyi

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    25

Kızlar Ne Diyor 22

  • Keman çalan kız daha hoş oluyor ya :) ama sesi Güzelse gitar çalıp şarkı söylemesi de harika olabilir :)

    0|0
    0|0
  • gitar çalan kız sempatiktir rahattır. keman çalan kız zarif ve duygusaldır bana göre.

    0|0
    0|0
  • yanlışlıkla gitara tıkladım ama bence keman bir kızın eline daha çok yakışıyo :)

    0|0
    0|0
  • Keman tabikide.. onun kadar asil bir müzik aleti var mı ya

    0|0
    0|0
  • Keman daha estetik bence. Gitar artık basit geliyor bana. Herkes çalıyor.

    0|0
    0|0
  • Gitar çok basitleşti. Çalmayan kalmadı. Keman bence

    0|0
    0|0
  • ben gitar caliyorum

    0|0
    0|0
  • Bağlama çalan kız

    0|0
    0|0
  • Piyano çalan kız ;)

    1|0
    0|0
  • Keman

    0|0
    0|0
  • 4 yıldır keman çalışıyorum ve bence daha asil :)

    0|0
    0|0
  • Keman çalan kız.

    0|0
    0|0
  • Fark etmiyor

    0|0
    0|0
  • Kemn bnce

    0|0
    0|0
  • Bateri çalsın 👍

    0|0
    0|0
  • keman

    0|0
    0|0
  • Piyano çalan kız✋✋✋

    0|0
    0|0
  • Tabiki gitar

    0|0
    0|0
  • Ben keman caldigim icin keman diyorum :D

    0|0
    0|0
  • gitar

    0|0
    0|0
  • keman.

    gitar itici bence

    0|0
    0|0
  • hm erkekler kemancıları daha çok seviyomuş öğrendiğim iyi oldu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...