Şarkılar diyorum iyiki var ;) ?

Şarkıları müziği için mi dinlersiniz yoksa sözleri için mi arkadaşlar :) ?

0|0
1024

En İyi Erkek Görüşü

  • Güzel soru öncelikle. Bu her zaman tartıştığım bir konu bazı arkadaşlarımla. Bana göre şarkı şarkı olabilmesi için ritim en önemli unsurdur. Tabi ki de ritmi iyi sözleri anlamsız olan şarkılar da var. Fakat, tam tersi şarkı sözleri güzel olup da müziksel bir çekiciliği ritmi olmayan şarkılar da var. Ben, sözlere göre şarkı dinleme seçimi çok nadir yapıyorum. Sonuçta dinlediğin şey bir ritmi ve müziği olan bir şarkı, şiir değil. Bundan ötürü şarkı bence genel olarak müziğine göre dinlenmeli. Sözler de önemlidir fakat dinlenen şey bir şarkı, şiir değildir

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 23

  • şarkısına göre değişir bu şarkının hem sözü hem müziği güzel mesela
    https://www.youtube.com/watch?v=5owHOiETwd8

    1|1
    0|0
  • https://www.youtube.com/watch?v=-gtOtVTzOuQ
    Koray Avcı iyi ki var :D :D

    1|0
    0|0
  • Müziği için dinlediklerim de var sözleri için dinlediklerim de var değişiyor

    1|0
    0|0
  • müziği güzel olmayan hoşuma gıtmeyen bır sarkıyı asla dınlemem

    1|1
    0|0
  • Şarkılar aslında insanın iç' i için var.. İçinden ne anlattığı, ne geçirdiği önemli...

    1|0
    0|0
  • Söz ve müzik ikisi bir olunca hiç susturmam şarkıyı

    1|0
    0|0
  • Aptal saptal tanrılar yerine müziğe inansak çoktan evrensel bir dinimiz olmuştu

    1|0
    0|0
  • Sözleri.. şarkıyı şarkı yapan sözü bence

    1|0
    0|0
  • İkisi bir bütün olmayınca pek bir tadı olmuyo

    1|0
    0|0
  • Aynen ya sorma. :) Sözleri için..

    1|0
    0|0
  • Karışık olarak

    1|0
    0|0
  • %60 müzik %40 sözler

    1|0
    0|0
  • Müziği icin zira bana gore notalar zaten kelimedir

    1|0
    0|0
  • sözleri valla

    1|0
    0|0
  • Sözleri için :Dd

    1|0
    0|0
  • şarkıların gozu kor olsun :/

    1|0
    0|0
  • sözleri için tabiki de canım :D

    1|0
    0|0
  • alsana bir şarkı sahte sevgililer devran calarr

    1|0
    0|0
  • ikiside bazen sadece biri için

    1|0
    0|0
  • Duman olması yetiyor

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 10

  • Mutluysam müziğini dinlerim, üzgünsem de sözlerini 😃 Açıkcası, kalitesiz şarkı dinlemediğim için pek fark etmiyor 😄
    https://i.hizliresim.com/2kQXLj.gif

    1|0
    0|0
  • Muzigi icin, sadece muzigi olsun yeter bana, soze gerek yok :)

    1|0
    0|0
  • Mutluyken müziği için dinlerim üzgünkende sözleri için.

    2|0
    0|0
  • İnsanlar mutlu olduklari zamanlarda muzigi uzgun olduklari zaman sozleri dinlermis bende buna uyuyorum sanirimn

    1|0
    0|0
  • Bazı şarkıların sadece sözlerini dinlerim :3

    1|1
    0|0
  • Genelde muzik icinn

    1|0
    0|0
  • Solo muzikler daha cok ilgimi cekiyor

    1|0
    0|0
  • ikiside önemli

    1|0
    0|0
  • Müziği için dinlerim 😄

    1|0
    0|0
  • şarkıya göre değişir.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...