Benim en keyif aldığım ilk sezondu sanırım. Anketi de oylayın lütfen.
İlk
İkinci
Üçüncü
Dördüncü
Beşinci
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Oberyn Martell'in atomlarına ayrıldığı sahne güzeldi sezon olarak ayırmayacağım her sezon önemli ve güzel
Red wedding sahnesi diyorum 3-9. Kac gun etkisinden kurtulamamistim
evet ama ben lannister'ları çok suçlamıyorum savaş bu her türlü hile olabilir. Robb'un hatası madem walder frey'in askerlerine kesinlikle ihtiyacı olduğunu biliyordu o zaman sözünü çiğneyip gidip o kızla evlenmeyecekti. O sıra uçkurunun peşinden gidecek lüksü yoktu ki annesi de uyarmıştı yapma diye hadi çiğnedin sözünü sonra güvenip de frey ile ilişkikurmaya çalışma.
Ücüncü sezon favorim. Red Wedding olsun, Khaleesinin basarisi olsun, bu sezon gercekten cok heycanliydi.
ben daha ikinci sezondayım o yüzden pek yorum yapamayacağım :D
Cevap
2Cevap
Elin sapık dizilerine ne diye bakarsınız anlamam...
Elin yabancısın dizilerine müptela olmuş birisi daha. Sen ne zihniyetle bakarsan bak. Benim zihniyetim beni bağlar.
elin yabancısının dizileri diyorsun ama bizim dizilerde kalite namına en ufak bir şey var mı. yüzüne bakmam. evdekiler izliyor diye arasıra bazı sahnelerine denk geliyorum şu an zaten tonla yaz dizisi var. hepsi birbirinin aynısı içinde zeka kırıntısı barındırmayan diyaloglar v. s ahlaksa mesele türk dizilerinde de ahlak yok yabancı dizilerde en azından vbir kalite ve zeka unsuru görülüyor.
sen anca kiraz mevsimi izle 😄😄😄
Dizi izlemen şart mı? Dizilerden mi karnın doyuyor. Sana ekmek mama mı veriyorlar? Beni izliyor gibi suçlamış biriside..
msg ben bu diziyi çözmedim yahu ..
bu diziyi izleyeyim çok karşıma çıkıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar