Bir boş beşik hikayesinin olmayan çocuğuyum.
Kanadı kırılan kartal da benim beddua etsem.
Bir ağıt olarak yak beni Allah’ım
Parmaklarına kına olayım hayatın.
Affet bu siyah ve transparan duayı.
Ben zaten gecenin arka cebinde falçatayım.
Didem Madak
SEN SEN OL
D ur düşün arkadaş varmı sarıldığın gerçek dost
O lurya belkide sarıldığın sadece bir post
S akın aldanma her dostunum diyene
T ükenip gidersin kanarsan sözlerine
B ize bizden başkası dost olmazmış meğer
İ nsan olana vermezlermiş bir parça değer
L anet okuma dostum yakışmaz bize
D üzenden ayrılıp katılma yeterki o şerefsizlere
İ bret olacak yaptıkları elbet birgün cümle aleme
G ülümsemeleri sırtarmadır kanma yalan dolu sözlerine
İ nsanlık ölmedi ölmeyecek biz varken bu dünyada
M azi gülmedi gelecekte gülmese bizden yana
Ş anına yakışmaz koçum yıkılmak delikanlılığın
E lemde olsa dayanacaksın budur senin kararlılığın
R ahat ettirmeseler bile uymazsan onlara
E lbet birgün anlatılacak bu fedakarlılığın
F erhat olup dağ taş delsen bile
S eni sen yapan mertliğin konuşulacak dilden dile
İ nancını kaybetme git mertlğin yolundan
Z ira gitmezsen olursun delikanlılığından
L iram var diye sevinip övünme
E lin boş kalınca kendi kendine dövünme
R ezaletin kahbeliğinede meydan verme
D ünya malına aldanıp kimsenin kalbini kırma
E n güzel günler senindir yaz bi kenara bunu unutma
N asıl deyip düşünüpte boş yere yorulma
O nsekiz yaşına gelmişsin yitirmemişsin benliğini
L ayıktır sana mutluluk kaybetmezsen kendini
M uradına ereceksin elbet birgün hiç spru sorma
A ma SEN SEN OL sakın ha onlar gibi olma
Sürgündeki Kral
kimi sevsem sensin / senden ibaret
hepsini senin adınla çağırıyorum
arkamdan şımarık gülüşüyorlar
getirdikleri yağmur / sende unuttuğum
hani o sımsıcak iri çekirdekli
senin gibi vahşi öpüşüyorlar
kimi sevsem sensin / hayret
in misin cin misin anlamıyorum
ATTİLA İLHAN
Yıkıcı bir aşk bu,
Yıkıyor milletin ortasına
Tutku yükünü.
Bölücü bir aşk,
Ekmeği suyu bölüyor
Günde üç öğün.
Hain bir aşk bu,
Sizin eve hırsız girer
Onunkine polis.
Yasadışı bir aşk ,
Evlenmeyi
Hiç mi hiç düşünmüyor.
Soyguncu bir aşk bu,
En sıradan ezgilerden
Sevinçler devşiriyor.
Kökü dışarda bir aşk,
Dante ile Beatrice'inkine
Fena öykünüyor.
İşgalci bir aşk bu,
Samanlık sevişenin diyor
Başka şey demiyor.
C.S.
'' Bir kadının dudaklarında değildir aşk.
Bedeninde hiç değildir.
Aşk, kadının göz kapaklarındadır.
Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.
... Ne kadar yanarsa yansın canı, ağlayamaz bazen.
... Sımsıkı yumar gözlerini.
... Adam hep orda kalır.
Kadın, asla bırakmaz adamı.
Kadın, asla vazgeçmez ondan. ''
Özdemir Asaf
tsk.
uzun zamandır pek kimse cevap yazmamıştı soruma. soruya gösterdiğin ilgi için tesekkurler:)
tesekkurler.
Cevap
4Cevap
Birşey var aramızda
Senin bakışlarından belli
Benim yanan yüzümden
Dalıveriyoruz arada bir
İkimizde aynı şeyi düşünüyoruz belki
Gülüşerek başlıyoruz söze
Birşey var aramızda
Onu buldukça kaybediyoruz isteyerek
Fakat ne kadar saklasak nafile
Birşey var aramızda
Senin gözlerin ışıldıyor
Benimse dilimin ucunda
Nahit Ulvi Akgün den haberdar ettiğin için tesekkurler :) 7 aylık soruya cevap vermende ayrı bir incelik. +1
iyi ettin. :) tsk'ler
Sevindiğim anda sen üzülürsün.
Sonbahar uğultusu duymamışsın ki
içinden bir gemi kalkıp gitmemiş,
uzak yalnızlık limanlarına.
Aykırı bir yolcuyum dünya geniş,
Büyük bir kulak çınlıyor içimdeki.
Çetrefil yolculuğum kesinleşmiş.
Sakın başka bir şey getirme aklına.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim,
ölümüm birden olacak seziyorum,
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.
Aysel git başımdan seni seviyorum.
Önce bir ellerin var
Yalnızlığımla benim aramda
Sonra birden kapılar açılıverdi
ağzına kadar
Sonra yüzün,
Ardından gözlerin dudakların
Sonra herşey çıkıp geldi
Bir korkusuzluk aldı yürüdü çevremizde
Sen çıkardın utancını duvara astın
Ben masanın üzerine koydum kuralları
Herşey işte böyle oldu önce
Hoş geldin kadınım benim, hoş geldin, yorulmuşsundur;
Nasıl etsem de yıkasam ayacıklarını,
Ne gül suyum, ne gümüş leğenim var, susamışsındır;
Buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim, acıkmışsındır;
Beyaz ketenli örtülü sofralar kuramam,
Memleket gibi yoksuldur odam.
bilmediğimiz şiiri nasıl yazacağız?
Ben bildiğim bitane yazayım.
Şimdi gittin ya hani,
biliyorum her giden döner..
ben bıkmadan usanmadan bekleyeceğim !
ve sen ;
döneceksin !
Sen o kadar masum duygularımın katili !
maktülünü elbette bir kez daha görmek isteyeceksin...
hı yazarı benim sadghhasjgd şiirin tamamıda bukadar o yüzden :/ :D:D:D:D
cok güzel :) tesekkurler
Bana bakıp bakıp acıma, yanılıyorsun
Gayri senin bildiğin adam değilim.
Islanıyorsam bulvarlarda bir başıma
Bu benim kendi itliğim..
Zaten istesen de sevemezsin beni
Senden sonra anlamını da yitirdi gözlerim.
Şimdi dünya güzeli gelse yanıma usulca
Tutup «Aşk» dese «Hoşt» derim..
Aşk sonrası serenatı... güzel şiirdir
ne varsa bu şehirde sana dair
onlar olsa gerek bana sevdiren bu soğuk havayı
bir yandan da dar eden o uçsuz bucaksızmış gibi duran meydanları
birmiş gibi oturup iki olarak kalktığımız o bank
artık gördüğümde kafamı çevirdiğim demir bir canavar adeta
yine de gidemiyorum buralardan
gidersem sadece bu kara şehri değil anıları da terk etme korkusundan...
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır parlayacak!
O benimdir, o benim milletimindir ancak!
Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül... ne bu şiddet, bu celâl?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal.
Hakkıdır, Hakk'a tapan milletimin istiklal.
Vurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor,
Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!
Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş, asker!
Gökten ecdad inerek öpse o pak alnı değer.
Mehmet Akif in
İlk kez bu kadar sevdim
Limanımdın, demir attığım
Kaderim olmalıydın benim
Namusum olmalıydın benim
Uğruna canımı bile verirdim
Rızan olmasa bile..
Sadakat, pahalı ayakkabıydı kimini sıkıyordu kimine boldu
Samimiyet sırtta ağır bir yüktü, taşımak zordu
Hem samimi hem sadakat dolu olmak insanoğlunu hayli yordu
Bütün bunlara rapmen aşk en çok sana yakışıyordu.
Önemseyip de geçmek zamanı belki de bir nefesde,
Yada alamamak en derin hislerin bile anlamadığı kaderde,
İnsan... Belki var bigün belki yok kaderde..
Sen olmadıkdan sonra yarim, ne farkeder beden beyaz kefende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar