Sizce Ünlü şairin dediği nekadar doğru?
Doğruysa Neden bir kadın yalnız kalmayı tercih eder?
Doğruysa Neden bir kadın yalnız kalmayı tercih eder?
18 yaşımdan beri hiç yalnız kalmadım.Hayatımda yalnız kaldığım bir dönem olsun istiyorum.O kadar yorgunum ki ne kimseye sevgimi gösterebilecek,ne paylaşabilecek,ne anlayış gösterebilecek halim kalmadı.Şu an biri ile bir ilişkiye başlarsam,ikimiz için de üzücü sonuçlar doğurur ki büyük ihtimalle benim yüzümden olur.
Bu nedenle bir süre yalnız kalıp,kafamı toplamak,kendimi daha iyi tanımak ve kararlı bir şekilde bir insanla ilişkiye başlamam doğru olmaz mı?
Yalnız kalmayı tercih etmek bir erdemdir.Biraz hoş vakit geçirmek adına,insanların duygularıyla oynamaktan iyidir.
Şu "ünlü" olan şairleri bir daha araştır istersen..Evet, gerçi "ünlü" bu sadece.
İnsan, neyi seçerse o olur.
İnsan, istediği her şeyi yapabilir,
İnsan, yetenekli ve mükemmel bir varlıktır aslında,kullanabilene..
Yani ne kadını? Ne alaka?
Turgut üstad iyi söylemiş ama o gereken sözü söylemiş
yani şöle gelse 1 hafta yanımda dursa kadınların kızların netteki hallerini durumlarını görse o sözü yazdığına pişman olur kanımca...
Kısmen doğru...Yalnız olanlarların çoğu ilgilenen olmadığı yalnız kalıyor.Bakın evde kalanlara..Çoğu ya çok çirkin ya çok şişman..
Ya öyle ama sonuçta gelen kısmetlerin kötü olma sebebi de, kendilerinin çirkin olması değil mi?Çirkin bir kıza, iyi bir adam gelir mi?Kadın kötü olunca, gelen de kötü oluyor, o yüzden kabul etmiyorlar.
aynen öyle :)
teşekkürler :)
Cevap
7Cevap
çoook doğru :) kafasını dinlemek ister herkesin yanlız kalmak istediği bir dönem vardır veya birisini severken bile kendini yanlız hisseder(örnek:ben) görüyorsun bu devirde erkekler için nefes alsın yeter. Bir kız istese çıkmayacağı erkek yoktur sadece kendi seçimidir yanlız kalmak :) Saygılar.
ne yalnız kalması lan, ayrılmanın ikinci günü cup başkasının kollarında alıyorsunuz soluğu :))
Belki Yalnız kalmak istemiyor. Yaşadıkları onu yalnızlığa sürüklüyor mecburiyetten.
bu şiir sana herşeyi açıklar galiba
niye eksiledinizki gayet doğru bi şşir di bu soru için gerçekleri duymak zorunuzamı gitti
onlardan biri benim. yüksek beklentilerim var galiba. artık çekemiyorum erkekleri,yalnıızım mutluyum oh mis
Kısmen, kapatmıştır çok çok şey bekliyodur erkekten.
kafasını dinlemek ister
yani nefes olayı sonuçta
çok trip atarsa yanlız kalır tabi :D
güzel kadın hep yanlızdır
kesinlikle doğrudur.
doğru tabiki.
yalan söylüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar