Hiçbir yerde bulamadım akorları çıkaran var mı bayıldım şarkıya linkini atayım dinleyin
Buyrun
Buyrun
YİNE GÖNLÜM KARARDI
İntro: Em-D-Am...
Em Em-D-Am
Yine gönlüm karardı
Em Em-D-Am
Oysa çok umutluydum
Em *
Yağmurlar dinecekti
G
Gökyüzü görecekti
B7 Em-D-Am
Yine gönlüm karardı
Em-D-Am
Benim yolum yol değil
Em Em-D-Am
Bu dünya cennet değil
Em *
Kaderimde mi vardı
G
Beyhude miydi her şey
B7 Em-D-Am
Yine gönlüm karardı
Em D
Yağmurlar altında hayat
C B7 Em-C-B/G
İnadına yürüyeceğim
Em D
Yangınlar içinde bir aşk
C B7 Em-C-B7/G
İnadına tüteceğim
Em D
Bir kalp atışında ömür
C B
Yine de seveceğim
* G B7
Düşeceğim, göreceğim off
Em-D-Am...
Cevap
1Cevap
Ana akorları vereyım * - G - F - G 2 kapo ile Bm - A - G - A
Teşekkür ediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar