Güncellemeler
+1 yıl
-----
Güncellemeler
+1 yıl
----
Beğendim kardeşim.
Bunların farklı bir ses tonu ve değişik stili var, pek dinlemem ama.
Oyy oyy Duma'ı tek geçiyorum. Hatta dur açiyim de dinliyim acccık 😄
Cevap
5Cevap
hatim ettik duman'ı :)
Biliyordum, beğeniyorum.
Evet bir zamanlar baya dinlemistim :D
Niye bu şarkı
Beğendim şimdi dinledim daha hoş
beğendim şarkı gayet güzel
Güzeldir :)
Dinledim severim
Tabi dinledik ya :)
Dinlemistim beğendim
Beğendim.
Beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar