Aşk kitapları derken, bu furyanın öncülerinden Ahmet Batman, Kahraman Tazeoğlu vs. yazarların yazdığı kitaplardan bahsediyorum. Son bir kaç senedir o kadar çoğaldılar ki. Bu tarz kitaplara ve okuyan kızlara karşı aşırı bir nefret besliyorum artık. Eminim aranızda da vardır. Sırf şekil olsun diye kahve eşliğinde kitabıyla fotoğraf çektirmek için bile alanlar var bence, diğer bir grup ise aşkı kitaplarda mı arıyor acaba? Bide bunların erkek versiyonları var ki oda ayrı bir hikaye.
Aşk kitapları okuyan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kafan güzelmiş. Film şu anda sinemada vizyonda, internette yoktur büyük ihtimal. Olsa bile sinema çekimidir ve ses berbattır. Beklemeni tavsiye ederim, çıkar 1-2 aya kadar.
En İyi Cevaplar