Doğaçlama 4 Lük kapışması... BUYRUN? Ben başlayayım... : Kendine güvenen gelsin... :) ?

Sabah sabah esti kafama,
Ne soracağım ben K.S halkına..
Kimi tatil kimi çalışır,
Teyzesi defterdar olan faytonla damda dolaşır... :O :D
------------------------------------------------------------------------
Sabah sabah geldim işe ,
Hey ALLAH ' ım sen bak şu işe...
Biz kalktık sabahın köründe ,
Millet uyuyor ben uyuyamadım ömrümde :s :D

Günaydın Arkadaşlar cevaplarınızı 2 lik 4 lük olarak verin
GÜNAYDINLAR... Bakalım kimde ne cevher var... Ben iyi uydururum diyen var mı? ;)
Doğaçlama 4 Lük kapışması... BUYRUN? Ben başlayayım... : Kendine güvenen gelsin... :) ?
Cevapla