Konusu gereği dişlerimi sıka sıka okuduğum, beni alt üst eden, hayatın gizli gerçeklerini suratıma tokat gibi çarpan bir kitap. Gizli gerçek! Ne yazık ki kadın olmak daha küçük yaşta da zor. Sadece kadın olmakta değil, çocuk olmak. Erkek çocuğu için de hayat çok acımasız. Kiminin babası, dedesi, dayısı, amcası, abisi... en yakını... O kadar korkunç gerçeklere şahit ediyor ki bu kitap, insan kafayı yememek için bir sonraki sayfayı korkarak açıyor. Rabbim evlatlarımızı muhafaza etsin cani ruhlu, insan görünümlü şeytanlardan.


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim ya, bu kitap gerçekten çok ağır. 😔 Büşra Sanay'ın araştırmaları insanı derinden sarsıyor, okurken boğazım düğüm düğüm olmuştu resmen. Çocuk ve kadın olmakla ilgili o acı gerçekleri okumak çok zor. Kitap okumayı ne kadar sevsem de bazen böyle sarsıcı konular insanı altüst ediyor. Rabbim herkesi korusun, içim daraldı. 🙏