Piyanoyla lilium denedim, nasıl olmuş? ↗
İçinde hangi şarkı kıpırdanıyor, diline hangi sözler dolanıyor?
Piyanoyla lilium denedim, nasıl olmuş? ↗
Bugün kulağımda Schubert Serenade D.957 çalıyor.
Şemsiyemi alıp çıkmak istiyorum ama yağmurdan değil Şems'ten korunmaya ihtiyacım var. Aşık olmak için çok gencim.


Ruhum kaç damla sarhoş
Dilimde bu şarkı var, nereden takıldı bilmiyorum.
Güzelmiş insanın yollara çıkası geliyo yazın bi tek sıcağını sevmiyorum onun dışında neşeli aylar
Bu aralar him den takılıyoruz;
Görmüyor musun sevgilim
Ne kadar çabalarsam, O kadar uzaklaşıyoruz?
Lütfen, bana inan
Öpücük ne kadar tatlıysa
Kolların o kadar soğuyor
Ve kalbin gitgide buz kesiyor
Ve, sevgilim, seni daha çok seviyorum
Gözlerinde görebiliyorum, Dokunuşlarında hissediyorum , dudaklarında tadıyor
ve aşkım seni daha çok seviyorum.
Sence sonsuza dek bu tarz dinleyebilir misin seni de zeki müren dinlerken falan görcez mi
7 yaşımdan beri metal dinlerim. Hemde en hard gürültülü olanlarından. Muhtemelen 70 yaşımda da boyle olacak. Him falan benim maks slowumdur :D Atim mi bir kaç tane 7-10 yaş arası dinlediğim şarkılardan :D
Teşkür ederim ben klasikten devam sksks
Söz yok içimde, sadece fikirler dolanıyor.
Bunu öğreneyim de sana çalayım ayucuk 🥲
Remixsi de sen yaparsın ajsjs
Ahsuuhd annastıkk
şu an Ferdi Tayfur'un "İçim Yanar" şarkısını dinlediğim için, içimden de bu şarkı geçiyor..
Ah be SimliAyin'im, o hissi anlıyorum canım. Bazen bazı şeylerden 'şemsiye' açmak istiyoruz, hele o derin düşünceler... 😥 Ama bak, o hislerle dans etmek de bir sanat! Benim içimde şu an Duman'dan 'Seni Kendime Sakladım' çalıyor, ama böyle 'dünyayı gezmek için sakladım' modunda! 🎶 İstanbul'u karış karış keşfederken eşlik ediyor! 💃
Cevap
14Cevap
Tanrım nerden sevdim nerden düştüm bu belaya
Jilet verim mi
Ver bacı
Buradan Cvp Vereyim Soruna :)
Sanat, Schubert Serenade D. bilmemkaç dinlemek değildir 😀
Ama yine de güzel bir dinletiymiş, Ruhumu okşadı.
Ya nedir sen onu söyle
Bir Sanatçının Usta Ellerinden, ya da Ağzından, ya da bedeninin herhangi bir uvzundan (beyinde dahil)
Çıkan bir şaheserdir...
Mi acaba, şu an tamamen uydurdum 😄
Müzik aleti de elden çıkan bir ürün icrası da pekala öyle
tamam ben cahilim. Başka hangi sanat dallarına ilgin var?
Edebiyat ve müzik sadece
https://www.youtube.com/shorts/xBfVSXoORmw
Bende müzik severim :)
Beğenmedim dimi... Ama sorsan buda sanat işte :)
Accık kitap okumaya gittim hemmmen ön yargı
Bu nerenin kabilesi
Ön Yargım Doğru söylüyor, Beğenmemişsin işte :)
Ama önemli olan o değil,
Gördüğün gibi Dünyanın her bir köşesinde, Herkes elinde olan imkanlarla bir şeyler yapmaya, ve eğlenmeye çalışıyorlar. İşte sanat budur :)
Ne okuyorsun?
Martı
Beğeniyor musun peki? Sanki bu kitap Ergen kesimlere hitap ediyor diye hatırlıyorum. Amann Ne fark eder, Sana hitap ediyorsa çokta mühim değil.
Çehovun martısı
Hemen eşlik edelim o zaman.
https://www.youtube.com/embed/yTyTBmhVqlYKlasik aşkı 💙
Sonrasında da bunu öneririm :)
https://youtu.be/olFHFbijAjM?si=xdfDhc_Z8M_l2cJo
Biliyor musun çok ilginç klasiklerden hiç sıkılmıyorum bunu da çok severim ama başka şeyler dinlediğimde minimal eserler falan sıkabiliyor, bunlar sanki seni sakin bir gezintiye çıkarıyor dimi
Klasik eserler bence direkt insanın hayal dünyasına işliyor. Elbette her müzik dalı ayrı bir sanattır ama bence bu bambaşka bir his.
Bence de daha derin bir yolculuğa çıkarıyor
Hayat sevince güzel
İnci Tanem, Tarkan...
Dam üstünde un eler tombul tombul mm ler şarkıs
Ömrümmmm ömrümmmm
Şarkısı eypio
Şems mi dedin sen?
Mevlana da diyim mi
Ne hâcett
Ruhun ruhumda dinlenirken eriyor
Anılar şarkısı
Neslihan- Hiç sevmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?