Sessizliğimiz en büyük çığlığımız mıdır?

Sessizliğim bastırıyor çığlıklarımı ben bile duyamıyorum. Acı tüm bedenimi uyuşturuyor. Söndürüyorum, yaktığım her sigarada biri sönüp diğeri alevleniyor. Anka kuşu gibi yeniden doğuyor. Zifiri karanlıkta ışık aramak o kadar zor ki… Ama durmadı kanayan yaram loş bir ışıkta serinleyen bir harabeyim. Kendini kendiyle bırakmış en ücralarda terk edilmiş bir yığın… Bugün bitti, sonra yarına ne kaldı? Şimdinin yarından farkı ne? Döküldü yaprak yaprak bu sayfa gözlerimden, kaynağı ruhumun en derinliklerinden. Sessizce bir kelime daha etmeden döküldü. Doğmadı hiç gün, bir kez bile aldandım gecenin kıyısına. Işığının kavurucu sıcağına. Gündüz zannettiğim geceler, günler ardı hiç kesilmedi; sesimin kesildiği kadar doğmaktan bıkmadı ay. Her güne doğarken ben bıktım bu aydınlıktan gömseler olmaz mı? Karanlık beni kucaklamaz mı sarılırım belki kefene… Bunların hepsi bir hayal belki de gerçeğin ta kendisi’’ Gizemlibiri
Sessizliğimiz en büyük çığlığımız mıdır?
Cevapla