Size 14 yaşında yazdığım şiiri bırakıyorum. Nasıl olmuş?

Size 14 yaşında yazdığım şiiri bırakıyorum. Nasıl olmuş?

Bir kar tanesi kadar temiz olmalı sevgiler,

Yağan yağmur kadar delicesine olmalı,
İlkbaharda umut veren çiçekler gibi olmalı
Ve terk etmemeli sevdiğini sonbahar gibi.

Dökülmemeli yapraklar dalından,
Seven, sevdiğine yaz güneşi gibi olmalı.
Her baktığında, her seslendiğinde
İçini ısıtmalı.

Bir huşu hediye etmeli sevdiğine;

Zira kalmaktan çok,
Bırakıp gitmek kolay gelir insanoğluna.
Gitmek çaresizlikten değil,
Çoğu zaman korkaklıktandır.

Bir yaz rüzgârıyla verilen sevdaları,
Kışın eşsiz tipisi içinde yalnız bırakmak kadar
Kötü bir şey yoktur.

Ve işte o zaman anlar geriye kalan;
Gitmenin değil,
Kalmanın ne kadar zor olduğunu

#KültürveSanat

Size 14 yaşında yazdığım şiiri bırakıyorum. Nasıl olmuş?
Cevapla