Kitap okumak neden bu kadar mükemmel bir şey? Sizler de kitap okumayı seviyor musunuz?

Kitap okumak neden bu kadar mükemmel bir şey? Sizler de kitap okumayı seviyor musunuz?

Kitaplarla tanıştıktan sonra gündelik sohbetlerin ve dahası sosyal medyanın nasıl zaman kaybı olduğunu ve insana hiçbir katkısı olmadığını fark ettim. Sadece 30 dakika kitap okumak dahi insanı inanılmaz sakinleştiriyor, öğretiyor ve geliştiriyor; yerinden kalkmadan ve antidepresan gibi ilaçlar kullanmadan meditasyon ve antidepresan etkisi yapıyor; kültürlenmek de cabası. Ayrıca, canın yanmadan tecrübe ediniyorsun. Bundan daha mükemmel ne olabilir? VIP paket gibi. Kesinlikle okuyun; okuyanlara "bırakmayın" dememe gerek yok, çünkü o hissi alınca bir daha bırakamıyorsunuz.

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kitap okumak neden bu kadar mükemmel bir şey? Sizler de kitap okumayı seviyor musunuz?
Cevapla