Kültür & Sanat 18 gü Bu şarkının sözleri mi bana dokundu yoksa adamın sesimi iyi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler18 gü Yaşlandık soruya gelen yok sjsjjsjs Bu şarkının sözleri mi bana dokundu yoksa adamın sesimi iyi? Cevapla En İyi Sözler Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 18 gü Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. iyidir. 0 0 Yorumla
hannibal_lecter Takip Et Xper 5 Yaş: 25 18 gü Bu tür şarkılar beni yoruyor. Cimilli ibo dan sibelim açtım da kendime de geldim. 0 50 Yorumla Soran 18 gü Uyandıktan sonra dinlim 🥱 Yorumla hannibal_lecter 18 gü Tamamdır, iyi geceler Yorumla Soran 18 gü Thankk Yorumla hannibal_lecter 18 gü Hadi uyu artık. Yorumla hannibal_lecter 18 gü Kalk sabah oldu, yeter uyuduğun Yorumla Soran 18 gü Uyandım 😄 Yorumla hannibal_lecter 18 gü Hadi be Yorumla hannibal_lecter 18 gü Uyumamışsındır sen Yorumla Soran 18 gü 2 saat uyumuşum valla 🥲 Yorumla hannibal_lecter 18 gü Bu sıcakta nasıl uyuyabildin sen? Yorumla Soran 18 gü Klima diye bir şey icat edildi 🤔 Yorumla hannibal_lecter 18 gü Bak sen Yorumla hannibal_lecter 18 gü Dinledin mi şarkıyı Yorumla Soran 18 gü Unutmuşum dur açayım Yorumla hannibal_lecter 18 gü İkindi vakti uyursan öyle olur tabi Yorumla Soran 18 gü Durma öyle uzağa gel gel sibelim kaçalım bir yerlere ahhahaha Beden dilini kullanmasii peki sjjsjsja Yorumla Soran 18 gü 1 haftadır bir ağırlık var çözemedim Yorumla hannibal_lecter 18 gü Çok sevdiğim bi şarkıdır. Adam da şarkı gibi çok enerjik biri günlük hayatta Yorumla Soran 18 gü Olabilir ama pek hoşuma gitmedi şarkı 😄 Yorumla hannibal_lecter 18 gü Nasıl bir ağırlıkmış o öyle Yorumla Soran 18 gü Tüm vücudum ağrıyor sanki kemiklerim yok tüm et yığını aşağı doğru kayıyor sjjsjjsja Yorumla hannibal_lecter 18 gü Senin zevklerin nasıl ki? Ne dinlersin, kimleri dinlersin? Yorumla Soran 18 gü Benim ruh halime göre değişiyor açıkçası 😄 Yorumla hannibal_lecter 18 gü Yaptığın bi iş var mı? Ya da kpss mi çalışıyorsun Yorumla Soran 18 gü Evet kpssye çalışmaya çalışıyorum jsjsjsj bu aralar çok aksattim Yorumla hannibal_lecter 18 gü Çalışkan mısın peki? Öyle aksatmaya gelmez sınav esnasında hiç affetmiyor kendileri Yorumla Soran 18 gü Açıkçası ders videosu izlesem aklıma giriyor (maşallah) testte doğru sayım iyi bs Yorumla hannibal_lecter 18 gü Hangi hocaları dinliyorsun Yorumla Soran 18 gü Ramazan yetkin Engin Eraydın Aker kartalMehmet bilge yıldız Vatandaşlık hocasının ismini unuttum Esra olabilir Yorumla hannibal_lecter 18 gü Şampiyonlar ligi maşallah. Her biri birbirinden kıymetli hocalar Yorumla Soran 18 gü Evet sen nerden biliyorsun yoksa sende mi bir dönem bu hocalari izledin Yorumla hannibal_lecter 18 gü Bi ara bende bu yoldan geçtim. Sonra o yolun sonuna gelip istediğimi aldım Yorumla Soran 18 gü Hih çok sevindim senin adına Yorumla hannibal_lecter 18 gü Yok be biz de aynı cebelleşiyoruz malum şahısla 😅 Yorumla Soran 18 gü Beynim yandı aq ajjajaj şimdi sen bu hocalari dinleyip atanmadin mı yani sjjshs Yorumla hannibal_lecter 18 gü Şu an dinliyorum işte bazılarını. Türkçe, vatandaşlık hocaları farklı ama Yorumla hannibal_lecter 18 gü Yani bu sene ben de girecem Yorumla Soran 18 gü Tekrardan mı başladın yani Yorumla Soran 18 gü Hangi düzey? Yorumla hannibal_lecter 18 gü Hayda, sen bi iki saat daha uyuyabilir misin jsjzjz Yorumla hannibal_lecter 18 gü Senin beyin iyice eror verdi. Şaka yaptım başta.İlk defa hazırlanıyorum Yorumla Soran 18 gü Kendin karışık anlatıyorsun kendine gel jsjaja bak şu cevabına Bi ara bende bu yoldan geçtim. Sonra o yolun sonuna gelip istediğimi aldım Yorumla Soran 18 gü Şakaya benzemiyordu 🙄 Yorumla hannibal_lecter 18 gü He işte o işin espirisiydi. O yolları yeni geçiyorum daha. Yorumla Soran 18 gü Anladım hakkında hayırlısı olsun Yorumla hannibal_lecter 18 gü Sanki bi alındın gibi Yorumla Soran 18 gü Alınmak değilde, şakayla yalanı pek kavrayamamissin gibi Yorumla hannibal_lecter 18 gü Yalan mı? Seni uzun bi süre oyalayacak kadar yalan yere konuşmadım.Sohbetin samimiyetiyle biraz öyle konuştum. Alındıysan da kusuruma bakma lütfen Yorumla Soran 18 gü Ne bilim şaka olsaydı emoji vs belirtisi olursu neyse ne belki de ben çok alınganım bu aralar Yorumla hannibal_lecter 18 gü Bilmiyorum, olabilir. Her neyse Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
iyidir.
Bu tür şarkılar beni yoruyor.
Cimilli ibo dan sibelim açtım da kendime de geldim.
Uyandıktan sonra dinlim 🥱
Tamamdır, iyi geceler
Thankk
Hadi uyu artık.
Kalk sabah oldu, yeter uyuduğun
Uyandım 😄
Hadi be
Uyumamışsındır sen
2 saat uyumuşum valla 🥲
Bu sıcakta nasıl uyuyabildin sen?
Klima diye bir şey icat edildi 🤔
Bak sen
Dinledin mi şarkıyı
Unutmuşum dur açayım
İkindi vakti uyursan öyle olur tabi
Durma öyle uzağa gel gel sibelim kaçalım bir yerlere ahhahaha
Beden dilini kullanmasii peki sjjsjsja
1 haftadır bir ağırlık var çözemedim
Çok sevdiğim bi şarkıdır. Adam da şarkı gibi çok enerjik biri günlük hayatta
Olabilir ama pek hoşuma gitmedi şarkı 😄
Nasıl bir ağırlıkmış o öyle
Tüm vücudum ağrıyor sanki kemiklerim yok tüm et yığını aşağı doğru kayıyor sjjsjjsja
Senin zevklerin nasıl ki? Ne dinlersin, kimleri dinlersin?
Benim ruh halime göre değişiyor açıkçası 😄
Yaptığın bi iş var mı? Ya da kpss mi çalışıyorsun
Evet kpssye çalışmaya çalışıyorum jsjsjsj bu aralar çok aksattim
Çalışkan mısın peki? Öyle aksatmaya gelmez sınav esnasında hiç affetmiyor kendileri
Açıkçası ders videosu izlesem aklıma giriyor (maşallah) testte doğru sayım iyi bs
Hangi hocaları dinliyorsun
Ramazan yetkin
Engin Eraydın
Aker kartal
Mehmet bilge yıldız
Vatandaşlık hocasının ismini unuttum Esra olabilir
Şampiyonlar ligi maşallah. Her biri birbirinden kıymetli hocalar
Evet sen nerden biliyorsun yoksa sende mi bir dönem bu hocalari izledin
Bi ara bende bu yoldan geçtim. Sonra o yolun sonuna gelip istediğimi aldım
Hih çok sevindim senin adına
Yok be biz de aynı cebelleşiyoruz malum şahısla 😅
Beynim yandı aq ajjajaj şimdi sen bu hocalari dinleyip atanmadin mı yani sjjshs
Şu an dinliyorum işte bazılarını. Türkçe, vatandaşlık hocaları farklı ama
Yani bu sene ben de girecem
Tekrardan mı başladın yani
Hangi düzey?
Hayda, sen bi iki saat daha uyuyabilir misin jsjzjz
Senin beyin iyice eror verdi. Şaka yaptım başta.
İlk defa hazırlanıyorum
Kendin karışık anlatıyorsun kendine gel jsjaja bak şu cevabına
Bi ara bende bu yoldan geçtim. Sonra o yolun sonuna gelip istediğimi aldım
Şakaya benzemiyordu 🙄
He işte o işin espirisiydi.
O yolları yeni geçiyorum daha.
Anladım hakkında hayırlısı olsun
Sanki bi alındın gibi
Alınmak değilde, şakayla yalanı pek kavrayamamissin gibi
Yalan mı? Seni uzun bi süre oyalayacak kadar yalan yere konuşmadım.
Sohbetin samimiyetiyle biraz öyle konuştum.
Alındıysan da kusuruma bakma lütfen
Ne bilim şaka olsaydı emoji vs belirtisi olursu neyse ne belki de ben çok alınganım bu aralar
Bilmiyorum, olabilir. Her neyse
Tribe girmişsin ondan
yaşlandık be orhaannnn
Adamin ses net
Sesi iyi