
Bugün yaptığım bir resim,
Yetenek var mı sizce bende az da olsa?

Bugün yaptığım bir resim,
Yetenek var mı sizce bende az da olsa?
Canım orantı sorunu var sadece. Öndeki tek ağaç çok cılız ve uzun kalmış. Uzun olacaksa kavak gibi daha uzun olabilecek şekilde ağaçlar kullanabilirsin. mantığı anladım. Ağacın gövdesi ince, o yüzden ağacı büyük yapmamışsın. Ama mesela şöyle düşün, gerçek hayatta bu kadar cılız bi ağaç bu kadar gür ve sağlıklı olamaz. Arkadaşlar doğru söylemiş. Yansıma da renk kontürünü siyah kullanırsan, koyulaşınca gölge olduğu belli olur. Suyun içindeki beyazlıklar köpük sanırım. Onları biraz bozmalısın. Bulaşık süngeri veya makyaj süngerleri falan kullanabilirsin bunun için. Ama sarı yeşil bulaşık süngerlerinin sarı kısmı ile süper oluyor. Gökyüzü çok minnacık kalmış. Ağaç arkasında gibi duruyor. Bak bu ölçümü yapabilmek için mesela böyle bi yere gittin. Ellerini kare içine al ve bak. Gökyüzünün, ağaçların, derenin boyutlarına, nasıl durduğuna, hangi boyutlarda kaldığına. Her şeyi gözlemle. Mesela otur bi banka. İnsanlar eğilirken hangi organı nasıl eğiliyor, elini, parmaklarını, belini, saçlarını, başlarını nasıl tutuyolar dikkatlice bak, incele. Yanında minik eskiz defterin olsun. Dışarıda özellikle eskiz çalış. Ama öncelikle inceleme yap. Güzel sanatlar sınavında boş kağıt istemiyorlar. O yüzden kağıdı full kullanman harika olmuş. Ama yeteneklisin, bence güzel işler başaracaksın 💖💖 annem resim öğretmeni bu arada. Bana da öğretti resim yapmayı, oradan biliyorum bu püf noktaları
Evet ağaç cılız kaldı onu zaten kalınlaştıracağım bunun farkındayım🤣 Sudaki beyaz köpüğü de bozacağım. Çok teşekkür ediyorum yorumlar için. Zahmet edip uzun yorum yazmışsınız çok sağolun 😘💓☺️ Yetenekli olduğumu söylemenize çok sevindim ayrıca 💓 Keşke benim annemde resim öğretmeni olsaydı kıskandım şu an seni🤣 Güzel sanatlar okumak çok istiyorum ben bu arada
İstek gönderdim size. İsmim Pamuk ve Zeytin :)
Zahmet ne demek, bildiklerim işine yarayacaksa ne mutlu bana 🫠😍 çok güzel olacağına eminim, şimdiden kolay gelsin ❤️🤩 valla güzel sanatlar falan okuyacak olsam benim için bayağı kolay olurdu 😂 kendini denemek için sadece bi sınava girme bu arada. Özel okulların deneme sınavları oluyo güzel sanatlar için. 2-3 tanesine mutlaka gir ve heyecanını at. Neler olduğunu öncesinden gözlemleme şansına sahip olursun
Bu dediğiniz çok mantıklı , özel okulların sınavlarına girmek ☺️☺️ Mimar sinan da gözüm yok zor çünkü mimar Sinan 🤣 Marmara üniversitesi Kazansam çok çok iyi olur. Ne güzel elinizde bir yetenek var , mesleğe bile çevirebilirsiniz. Çok şanslısınız. Keşke yakın çevremden birisinde resim hocası olsaydı yardım ederdi bana
Mesleğe çevirmek istiyorsan mimar Sinan dan başka bi okul çıkısında iş bulman çok zor olur 🥺 çünkü biliyosun ülkemizde sanat pek iş yapamıyor. Mimar Sinan'ı zorlayabilirsin. 2-3 yıl ver kendine. Baktın olmuyo Marmaraya gidersin. Aslında bende düşünmeye başladım. Japonya bu mesleğe çok önem veriyo. 31 yaşında olduğum için yeniden okumak beni korkutuyo 🙈 okuyup, japonyaya gitmeyi istiyorum aslında. Keşke güzel sanatlar okusaydım zamanında 😅
Mimar Sinan mükemmel istiyormuş resimleri o korkutuyor gözümü. En ufak hatada eliyorlarmış. Bende 29 yaşındayım hiç korkmuyorum okumaktan ☺️
Yaşınız genç bence , okumanın yapı olmaz ayrıca. Zaten alt yapınız da var. Zaman kaybetmeyin derim ben
Benim herhangi bir eğitimim yok resimle alakalı. Profesyonel değilim.
Ohhh ciddi misin, ne güzel. Bu özgüven var demek ki sende 🫠 ben korkuyorum 🥹
Aslında sevdiğim bir alan olduğu için Hani gözüm korkmuyor. Severek yapacağıma inanıyorum. Anneniz hangi üniversite mezunu acaba merak ediyorum
Gerçi haklısın. 20 yaşındaki de resim çizecek. Bizde. Yaşla ne ilgimiz var ki? Yalnız gaza gelme hızım 🙈 önemli olan istek. İstek olduktan sonra her şeyi başarırsın. YouTube da falan eğitici videolar yok mu ki oradan da belki yardım alabilirsin. Yapay zeka da yardımcı olabilir belki
Annem Selçuktan mezun olmuş. Tabi önemli olan istek ve azim. Neden yapamayasın ki
Youtube à bakıyorum özellikle bob ross a ☺️ o yardımcı oluyor bana
Umarım mimar Sinan kazanırım ne diyim 💓 ama daha çok yolum var bunun için. 2-3 sene eğitim almam lazım
İnşallah mimar sinan olur, oradan sonra çok güzel bi iş bulabilirsin 💖 güzel sanatlarda son sınıf öğrencileri falan bulabilirsin. Fiyatları biraz daha makul olur
Bakacağız artık ona :)) güzel sanatlara hazırlayacak bir kurs istiyorum.
Hayatımda hiç başarılı olamadım. Okul konusunda. Başarılı olmak istiyorum artık. Anne babam sevinsin istiyorum
Okul hayatı sadece bi geçiş. Belki de doğru yerde değildin. Bizde yaşayarak keşfediyoruz kendimizi. Benimde geriye baktığım zaman çok başarım yok:) geriye baktığım zaman hep senin yaşadığın şeyi yaşadım. Başarısız hissetme, ama derslerle uyumsuzluk. Çünkü istediğim bölüme gönderilmedim vs vs. Bundan sonraki yolumuz daha doğru olacak. Ne istediğimizi biliyoruz
Bende 2 senelik bölüm okudum marmara üniversitesinde. Giyim üretim teknolojisi bölümü. Lisans okumak istiyorum artık içimde kaldı diyim :).
Hangi bölümü okudun
Dürüstçe yorumlamamı istemişsin ve bütün dürüstlüğümle cevaplıyorum.
Şöyle ki gayet başarılı ve güzel bir estetiğinle güzel bir manzara çizmişsin. Her şey tam olması gerektiği gibi. Ama su ile gökyüzü aynı renk olunca biraz su değil sanki aynaymış gibi hissettiriyor. Suyu biraz karartma veya biraz daha farklı renk tonuyla yapsan bence su biraz daha estetik dururdu. Ama yine de kusursuz duruyor 9.5/10 derim. Başarılısın :)
Valla zahmet edip uzun uzun yazmışsın teşekkür ederim 💓☺️
Yaaaa şımardım şu an hahhaha 🤣
Bir kişi çok kötü olduğunu söylemişti şaşırdım🤣🤣
Resmin çok güzel emeğine sağlık öncelikle, ama dikkat etmeni önereceğim bir şey olabilir,
Ağaçların altındaki beyazlıklar yerine ağaçların suya yansıması yapabilirdin, birde sudaki bulut yansımalarınıda gökyüzü ile orantılasan sanki daha güzel olabilir ne dersin
Evet çok yerinde eleştiriler bence bunlar 🩵 teşekkür ediyorum
7 ay oldu resim yapalı. 7 ayda anca bu kadar geliştirebildim. Zaten resim ile alakalı herhangi bir eğitimim yok ve profesyonel değilim
Umarım yapa yapa gelişecek inşallah
Yanlış anlama heves kırmak değil amacım. Gayet güzel ve başarılı fırça kullanımın değer vermen, özen göstermen bunlar tamam yerli yerinde. Ama bunun yanı sıra yaptığın şeyin bir özeni gerekiyor, bundan bahsediyorum. Sanki bir fotoğraf makinasından çıkmış gibi. Yansımalar, perspektif yakındakiler büyük ve canlı uzaktakiler küçük ve flu gibi
Doğrudur :) zaten dediğim gibi profesyonel değilim öyle mükemmel bir yeteneğim yok. Zamanla olacak olan şeyler bunlar. Ben mesela 7 ay önce çok daha fazla kötüydüm. 7 ay önceki yaptığım şeyleri görsen şok geçirirsin eminim
Zaten eleştiri gerekiyor bence ben alınmam öyle mükemmel bir yeteneğim olmadığı için :) Güzel sanatlar mezunu değilim sonuçta :)
Bir tık basit gibi detay lazım ( küçümsemek için söylemiyorum yanlış anlama ama ablam resim öğretmeni , onun sergide çok daha iyilerini gördüm diyebilirim )
Herhangi bir eğitim almadım :) profesyonel değilim ben 😇😇
O zaman çok iyi sizin için ben kendim çöp adam bile çizemem 😅
Ahhaha ablanızla alakanız yok yani 🤣 Bende kursa yazılacağım. Güzel sanatlar kazanmak istiyorum. Ve kendimi geliştirmeye kararlıyım bu alanda
Evet evet benim uzaktan yakından alakam yoktur sayısal alanda iyiyim😅 ablam da Bülent Ecevit güzel sanatlardan mezundur umarım siz de sevdiğiniz işi başarırsınız ama ana meslek olarak değil de daha çok Hobi olarak yapılması taraftarıyım ben çünkü iş alanı gerçekten az bir iş eğer sergi falan çok ünlü yapıt yapılırsa belki çok zengin edebilir onun dışı kpss puanı da yüksek bir bölüm
Benimde sayısal çok kötüdür aşırı hemde🤣🤣
Ben ana meslek olarak istiyorum ya ama bu bölümü. Güzel sanatlar öğretmeni olabilirim bence ya da sadece resim bölümünü okurum
Kaç yaşındasınız
Ablam 30 yaşında hala atanamadi özel ders veriyor
Ayy canım benim, bu ne güzel bir manzara böyle! 🤩 Renkler, yansıma falan şahane olmuş, resmen içimi açtı. Bence yeteneğin kesinlikle var, hatta bayağı iyi bir başlangıç bu! Sanat tarihi öğrencisi olarak söylüyorum, bu işin üstüne gitmelisin, çok daha güzel şeyler çıkarırsın eminim. 🎨🖌️
Güzel sanatlar okumak istiyorum. Sence ışık var mı bende
Cidden mi? İnanamıyorum valla
Cevap
27Cevap
Gayet hoş ama geliştirilebilir tabi. Eline sağlık
Çok güzel.. ben Çok gıpta ediyorum böyle şeylere.. peşini birakma daha daha güzellerinide yaparsin
Gıpta etmenize sevindim. Peşini bırakmayı asla düşünmüyorum. Herhangi bir eğitimim yok, profesyonel de değilim. Güzel sanatlar okumak çok istiyorum. Hayalim diyebilirim. Ama kendimi çok geliştirmem lazım daha. Yeterli değişim asla.
Ben bunu duvarima asarim çok güzel yapmissin ellerine sağlık
Çok tatlısınız 💓 Mutlu oluyor insan bu tarz şeyler duyunca
🫠❤️
emeklerinize sağlık perspektifler falan baya iyi olmuş.
gölgelendirmeleri biraz daha agresif yazarsanız daha güzel olur gibi.
Teşekkürler
Güzelmiş eline sağlık ama yeteneği gözünde büyütme önemli olan çalışmak
Evet çalışmak çok önemli pratik yapmak
Gölgelendirme ve ışıklandırmada beyaz/siyah renkleri kullanırsan çok güzel olacaktır eminim
Öneri için teşekkür ederim
Rica ederim ellerine sağlık
Eline sağlık güzel olmuş huzur verici görünüyor
Fırça teknikleriyle resim yapıyorsun yeteneğin var mı yok mu bilemeyiz bu fotodan
aşkım gayet iyi bu arada yolun açık olsun güzel bi geleceğin olabilir
Teşekkürler canım💓 ben çok istiyorum güzel sanatlar okumak 😇, en büyük hayalim
Çok güzel olmuss yeteneğini zaman geçtikçe daha da gelişeceğine inanıyoruum
Zaten yapa yapa gelişiyor :)
Senin tüm resimler harika
Teşekkürler melih 😇
Senle bir türlü konuşamadık gelsenem
Güzel ama yansıma biraz fazla koyu gibi
Doğru diyorsun teşekkürler
Birazdàha çabalaman lazım
Teşekkürler
Başlangıç olarak gayet iyi. Pek çok yeteneğin ilerisinde. Derinlik ve perspektif üzerine yoğunlaşırsan ufkun açılacaktır emin ol..
yetenek cok var harika olmus
Teşekkürler canımm 💓🙏🏻😇
rica ederim canım
Eline sağlık beğendim ressam havası alıyorum
Ooo valla sevindim şu an bayağı 💓☺️ 7 ay oldu resimle ilgileneli
Eline sağlik çok beğendim 😊
Teşekkür ederim
Rica ederim :)
Yansımalar falan gayet iyi
Teşekkürler 🙏🏻☺️
Net-yle yaptın?
Akrilik boya ile tuval üzerine yaptım
Bence ders alıp yeteneğini geliştirmelisin. Güzel sanatlardan yürür gidersin.
Öyle yapmayı düşünüyorum. Ama bazı arkadaşlar beğenmedi. 7 ay için çok kötüymüş. Zaten profesyonel değilim, bununla ilgili herhangi bir eğitim de almadım
Bilip bilmeyen herkesin yorum yapar. boş ver milleti.
Teşekkür ederim 🤣
iyi fena değil
fırçan biraz kaba ama gelişebilirsin iyisin
Var var, geliştirilebilir
çok güzel olmuş eline sağlık
Güzel olmuş eline sağlıkk
Gayet Güzel!
Çok teşekkürler 🩵☺️
Eğer cidden sen yaptıysan gerçekten iyi olmuş
Evet ben yaptım teşekkürler
Emekte yetenekte var eline sağlık
Yaaa çok teşekkürler ☺️🙏🏻💓
Rica ederim😊
Yuh harika
Teşekkürler canım💓☺️
Başlangıç için iyi
Başlangıç da değilim
gayet güzel olmuş yeteneğin var bence
Teşekkürler 🙏🏻💓
Emeğine sağlık evet var çizmeye devam et
Bence iyi gidiyor. Geliştirebilirsin.
Gayet var bence
Teşekkürler 🙏🏻☺️🩵
Güzel olmuş
Eline sağlık güzel olmuş
Beğendim çok güzel
Çok hoş
Çok güzel olmus
Evet çok güzel
Cok güzel
Yetenek var
Başlangıç seviyesi mi yoksa orta seviye mi sizce
Daha ilerisi
O kadar iyi yani. Ben kendimi orta seviye görüyorum
Var güzel
Eline sağlık
Bence var yeteneğin
Oo başarılı
İyi güzel.
pichaso
Yetenek var
eline sağlık güzel
Var çok güzel olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?