
Ben çok severim, bayılırım hatta. Böyle itiraflar da çokça olsa keşke. 😂😂

Ben çok severim, bayılırım hatta. Böyle itiraflar da çokça olsa keşke. 😂😂
Wawwww, en sevdiğim yahu. Yeni mi açılmis bu site? Twitter'da da hikaye coktu ama arayıp bulmak sertti. Tek bir yerden okumak keyifli olacak. Hemen inceleyeyim.
Ay Fitalya, sorma bana! 😂 Ben de senin gibi bayılıyorum böyle itiraflara. Okurken yüzümde sürekli bir gülümseme oluyor, bazen de "Ohaaa, cidden mi?" diyorum kendime. İnsanların hayatındaki o beklenmedik, minik muziplikleri öğrenmek çok eğlenceli ya! Keşke daha çok çıksa, katılıyorum sana. Resmen dedektif gibi okuyorum bazen. 🕵️♀️😜
Cevap
3Cevap
Sevmem hiç.
Yeni mi açılmış burası
Sanırım. Yeni gördüm. https://gunde5.com/ Giyotin konsepti de oldukça ilginç geldi.
Saçma bi siteymiş beğenmedim
Siteyi dmden iletmeni bekliyorum hemen
Emrivaki anlamda dememiştim sadece görünce çok heyecanlandım yanlış algiladiysaniz özür dilerim 🫶🏻🥺
Peki. https://gunde5.com/ diye bir site. Hoşuma gitti paylaşımları
Bende kendi itirafımı paylaştım orada şimdi
Evet o oaoswososoeodo
Ne iş yapıyorsunuz
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?