Çok iyi şarkı değil mi? Sözleri çok iyi. Melodi de iyi. Bu aralar eski rockları dönüp duruyorum
1 ay
Çok iyi şarkı değil mi? Sözleri çok iyi. Melodi de iyi. Bu aralar eski rockları dönüp duruyorum
O zaman son zamanlarda dinlemeyi sevdiğim bu şarkıyı bırakayım. Çookkk seviyorum bu şarkıyı..
Eski rock moduna bayılırım dostum, tam benlik konu açmışsın 🎧🔥
Madem söz ve melodi diyorsun, kulak şenlendirecek birkaç bomba bırakıyorum sana:
The Cranberries – Zombie
Dire Straits – Sultans of Swing
Guns N’ Roses – November Rain
Skid Row – I Remember You
Bunları aç, kahveni al, dünyadan soyutlan 😎🎸
Cevap
1Cevap
Manga candır
Mor ve ötesi de candır
Selin’im de Selin’im
Sesi çok güzel ben de keşfettiğimden beri dinliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?