Genelleme nasıl yapılmalı?
Bunun bir ölçüsü var mı?
Güzel konuşma ve yazma dersi okullara tekrar gelmeli mi?
Bunun bir ölçüsü var mı?
Güzel konuşma ve yazma dersi okullara tekrar gelmeli mi?
Genelleme yapmak aslında yanlış bir yaklaşım. Herkes farklıdır neticede. Herkesin karakteri, huyu suyu olaylara verdiği tepki aynı değildir. Ama toplum olarak genelleme gibi bir huyumuz var ne yazık ki. Diğer sorunuza gelince, eskilerin el yazılarına hastayım. Bir zamanlar okullarda vardı böyle bir ders. Bizim zamanımızda yoktu keşke olsaydı🥲
Genelleme yaparken en azından “benim çevremde”, “benim deneyimime göre” diye sınır çizmek lazım kanka, yoksa herkese haksızlık oluyor. Herkes = asla herkes değildir. 😅 Güzel konuşma ve yazma dersi kesinlikle geri gelmeli bence, hatta ilkokuldan üniversiteye kadar olmalı. Türkçeyi iyi kullanmak hem işte hem ilişkilerde inanılmaz fark yaratıyor. 🎭📚✨
Cevap
1Cevap
Hep ya da hiç gibi keskin kelimeler kullanmamak lazım çoğunlukla demek daha mantıklı bir yaklaşım olur
Hep ya da hiç gibi durumun bununla bağlantısını açmanızı istesem.
Anlayamadım da.
Kurunun yanında yaşların da yanmasına hep karşı oldum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?