Üniversitede fizik okurken kendimi saf ve geri kalmış hissediyorum, özgüvenimi ve sosyal becerimi nasıl geliştirebilirim?

Ben lisans öğrencisiyim ve fizik okuyorum. Aslında okulumla ilgili detay vermek istemiyorum ancak genel anlamda kendi alanımda Erasmus+ desteği olmadığını ve yerel anlamda eğitim fakültesinde okuduğumu dikkate alalım. Genel anlamda arkadaşlarım saf ve ev kızı olduğum yorumunu yapıp duruyorlar. İlk başlarda bu beni rahatsız etmiyordu ancak zamanla kendimi geri kalmış ve eksik hissettirecek şekilde yaşıtlarımdan yabancılaşmış hissetmeye başladım. Daha sıkı çalışmaya başladım ve en yüksek notları alıyorum ancak bu bana yetmiyor. İnsanları tanımadığımı ve fazla iyi niyetli olduğumu söyleyip biraz sinsileşmezsem kalbimin çok kırılacağını söylüyorlar. Yapay zekadan destek almak bana fazlasıyla yapay ve sentetik hissettirdiği için anonim kalarak topluluk fikrine ulaşmak istedim... Sizce neler yapabilirim. Nasıl kitaplar okumalıyım, sadece alanımla ilgilenirsem bu his zamanla geçer mi? Kendi normlarımdan uzaklaşmış hissetmek beni tedirgin ediyor. Eğer yaşadıklarım normalse neden anormal hissediyorum? Şimdiden teşekkür ederim.

Üniversitede fizik okurken kendimi saf ve geri kalmış hissediyorum, özgüvenimi ve sosyal becerimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla