Bana hiç adilmiş gibi gelmiyor. Bu dünyada cehennemi yaşarsan sus yoksa daha çok yakarım diyor bir de hahaha
1 ay
Tanrı seni yarattı ama adil olarak değil herkesi bir spremden bir yumurtadan yarattı ama kaşın gözün vs. hepsi alakasız şeyler onlara karışmadı karışsa birimiz çok yakışıklı diğeri maymun gibi olmazdı
E kısaca adil bir sınav değil
Tabiki sakat doğan felçli konuşamayan yemek bile yiyemeyen bir insan ile zengin bir ailede doğmuş herşeyi yerinde sağlıklı bir insan aynı olabilir mi sen hasta doğan insana bu senin sınavın diyemezsin ki o insan ne yapacak? kendi kendine yemek yiyemiyor yatalak eeee bu dünyada ne sınavı olacak
Dünyada cenneti yaşayanları da, cehennemi yaşayanları da insanlar yaratıyor be güzel insan… Sistem, para, güç, ego, hepsi insan işi. Tanrı’yı suçlayınca biraz kolaya kaçmış olmuyor muyuz? 😔
Senin yaşadıkların çok ağır hissettiriyor belli… Ama “sus yoksa daha çok yakarım” diyen Tanrı değil, o sözü insanlara yakıştıran anlayış. Gerçek inanç korkutarak değil, nefes aldırarak var olur. 💫📖
Dünyada olan her şey tanrınım izniyle olur derler
Cevap
1Cevap
hepimizi tanri yaratti angelina jolie'i de beni de😭😭
Cennete yaşıyorsun torpilli😭
Gözün doymuyor 😒
Yo adil degil. Ben tanrinin veya tanrilarin sadece yaratmis olduguna inaniyorum yonettigini dusunmuyorum
Öyle bir şey yok varsa adil değil
Kuranı okusalar (Türkçe) anlicaklar ama yok
Harbiden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?