Arkadaşımın doğum günü için çizdiğim resmler sizce nasıl olmuşş?

Sosyal medyadan tanışıyoruz, tanışalı bir kaç ay oldu. Hediye alıp vermem mümkün değil buluşmadık da daha hiç. Yine de bir hediye yapmak istedim, çizimlerimi beğeniyordu. Ben de onun resmini çizeyim dedim. Sizce nasıl olmuş? Kötüyse tekrar çizeceğim

Güncellemeler
2 ay
resim profilde
Güncellemeler
2 ay
ya dalgami geçiyorsunuz ciddimisiniz anlamiyorumki😂😂
Arkadaşımın doğum günü için çizdiğim resmler sizce nasıl olmuşş?
Cevapla