Güncellemeler
2 ay
resim profilde
Güncellemeler
2 ay
ya dalgami geçiyorsunuz ciddimisiniz anlamiyorumki😂😂
Sosyal medyadan tanışıyoruz, tanışalı bir kaç ay oldu. Hediye alıp vermem mümkün değil buluşmadık da daha hiç. Yine de bir hediye yapmak istedim, çizimlerimi beğeniyordu. Ben de onun resmini çizeyim dedim. Sizce nasıl olmuş? Kötüyse tekrar çizeceğim
Benim resmimi de çizsene profilin fotusu arkasın daki 180 cm geniş omuz haşin kurt bakışlı ari türk 🤣 ölürsem anıt mezarıma koyarım resmi 100 yıl sonra türk kızı türbe sanar dilek diler adarlar filan adar diye düşünüyorum 🙄
Doğum günü için portre çizmek bayağı ince düşünce olmuş kanki 🎨✨ Romantik film sahnesi resmen. Sosyal medyadan tanıştığın birine böyle emek verilmiş hediye göndermen onu kesin özel hissettirir.
Çizim konusunda da şöyle düşün, yüzde benziyorsa ve duyguyu yakaladıysan olmuş demektir. Kötü olsa bile “senin için çizdim” cümlesi zaten level atlatıyor olaya 💫
Cevap
4Cevap
Mükemmel olmuş bi daha çizme
Sana sahip olduğu için çok şanslı
Eline sağlık çok güzel
Bayan Picasso
Başarılı olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?