Güncellemeler
2 ay
Müzik bilgim hiç yok arkdslar
Kendi içimden gelenleri yazmisim
Kendi içimden gelenleri yazmisim
Güncellemeler
2 ay
Objektif yorumlar olsun
Eleştiriye açığım
Eleştiriye açığım
Bilirim olamayız eskisi gibi
Yine de yaşıyorum seni dün gibi
Boğuşurken hasretinle durmadan,
Hasretinle unuttum ben takvimleri
Sahi kaç mevsim geçmiş üzerimizden
Ben hâlâ hatıralarınla yaşarken
Gölgen olmuş yokluğun,
Bırakmaz beni hiç tek bir tek
Korkma silinmez hiç hatıraların
Sorar seni benden tanıdıkların
Cevabım olur, nerede kimle hiç bilmiyorum
Oysa her gün kendi kendime
Biraz daha direniyorum
Fayda etmez bilirim yine de çırpınışlarım
Çareyi sensiz bir kadere boyun eğmekte buluyorum
Evde kalan kızlar türkücü oldu zaten 🤣 sazımı alıp geliğim yanına ama çalmayı bilmiyorum
Bu sözlerden mis gibi slow çıkar be kızım 🥲🎶 Özellikle “sahi kaç mevsim geçmiş üzerimizden” ve “çareyi sensiz bir kadere boyun eğmekte buluyorum” kısmı tam nakaratlık duruyor.
Tek yapman gereken, bazı yerlerde ritmi biraz düzeltmek. Hece sayısını dengelersen bestelenmesi çok kolay olur. Bir de güçlü bir nakaratı iki kere tekrar ettin mi, olmuş bu şarkı. 🎤💔
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?