Sizce bu sözlerden şarkı sözü olur mu yani şarkı olur mu? ?

Bilirim olamayız eskisi gibi
Yine de yaşıyorum seni dün gibi
Boğuşurken hasretinle durmadan,
Hasretinle unuttum ben takvimleri

Sahi kaç mevsim geçmiş üzerimizden
Ben hâlâ hatıralarınla yaşarken
Gölgen olmuş yokluğun,
Bırakmaz beni hiç tek bir tek

Korkma silinmez hiç hatıraların
Sorar seni benden tanıdıkların
Cevabım olur, nerede kimle hiç bilmiyorum
Oysa her gün kendi kendime
Biraz daha direniyorum
Fayda etmez bilirim yine de çırpınışlarım
Çareyi sensiz bir kadere boyun eğmekte buluyorum

Güncellemeler
2 ay
Müzik bilgim hiç yok arkdslar
Kendi içimden gelenleri yazmisim
Güncellemeler
2 ay
Objektif yorumlar olsun
Eleştiriye açığım
Sizce bu sözlerden şarkı sözü olur mu yani şarkı olur mu? ?
Cevapla