Var mısın yoksun dediği için mi be ne alaka, böyle bir yorum gördüm 20 bin kişi beğenmiş 🤔🫣 tamam da kanka nalaaaakağ yani cidden ajxjshdjs
2 ay
bu neden ateş şarkısı olsun ki alakası yok var mısın yok musun bu dediği tanrıyla alakalı bir şey değil bu şarkıyı tamamen bu bir haber kanalına yapmış sanırım haber Türk olması lazım haber Türk'ün bu bir haberini eleştirmek için yapılmış bu araştırabilirsin ya tam hatırlamıyorum konunun ateizmle hiç alakası yok
Cambaz yorumu tam TikTok filozofluğu olmuş kanka 😂 Şarkının sözlerinde “tanrı”, “din” falan yok, doğrudan ateizmle bağlantılı bir şey söylemiyor. Daha çok iç çatışma, kararsızlık, kimlik bunalımı havası var.
“Var mısın yok musun?” kısmını bazıları “tanrıya sorgu” diye okuyor, oradan ateist şarkısı damgası yemiş olabilir. Ama bu tamamen yorum. Resmi açıklama yok, Mor ve Ötesi de “bu ateist şarkısıdır” demedi hiç 🎸🎶
Cevap
6Cevap
duymadım hiç
İlk defa senden duydum bunu
Güncelleme: Sözlerine bakıp şarkıyı dinledim, sonra da ufak bir google gezintisi yaptım. O dönemki medyaya ve gazetelere gönderme yapıyor. Ayrıca aşağıda birisi Habertürk demiş, şarkının ilk mısrasında tam da ondan bahsediyor.
EVET ahhsjahsakhsaj ama din ile alakası olduğunu sanmıyorum
Alakası yok zaten. Birileri yine kolpa sıkmış, sazanlar da atlamış
Hiçbir fikrim yok. İlk defa duydum bunu 😂
Benim gerekli gereksiz her bku bilmem 😔
İyidir iyidir
Habertürk'e diss o şarkı
Sözlerine bakınca fark ettim ha 😅😅
Ayrıca şunu da kafana takma, çirkin falan değilsin
saçma bir düşünce bence
Gerçekten ne alaka
Ben çok beğeniyorum
Evet güzellllll
Amann saçmalık işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?