Mor ve ötesinin cambaz şarkısına neden ateist şarkısı diyorlar ne alaka?

Var mısın yoksun dediği için mi be ne alaka, böyle bir yorum gördüm 20 bin kişi beğenmiş 🤔🫪🫣 tamam da kanka nalaaaakağ yani cidden ajxjshdjs
Mor ve ötesinin cambaz şarkısına neden ateist şarkısı diyorlar ne alaka?
Cevapla