Kırtasiyedeki beyefendiye kitap vermem yanlış mı anlaşıldı, hoşlandığımı düşünmüş müdür?

Arkadaşlar merhaba. Ben bir kırtasiyeye çok sık giriyorum işim gereği, oradaki beyefendi de sıcak davranıyor bana, espri falan yapıyor güldürüyor beni, çok da yardımcı oluyor. Ben de geçen gün elimde bir kitap vardı kırtasiyeye girdim. Bu kitabı okumak ister misin çok güzel bir roman dedim. Önce okuma modunda değilim falan dedi sonra tamam okuyayım dedi. Yanlış bir anlam çıkarmış mıdır bu durumda? Hoşlandığımı düşünmüş müdür?

Güncellemeler
2 ay
Cevaplar için teşekkürler herkese, bir gün size kitap uzatan bir kadını asla reddetmeyin 😊
Kırtasiyedeki beyefendiye kitap vermem yanlış mı anlaşıldı, hoşlandığımı düşünmüş müdür?
Cevapla