Yanımda bir kız "İyy böyle heykelleri niye insan içinde koyuyorlar ahahah dedi" saç baş girmemek için zor tuttum kendimi. Kadın vücudu kutsaldır. İğrenç imalar görünce midem bulanıyor
Olduğunuz ortamda böyle heykellerin olması sizi rahatsız eder mi?
Kadın vücudunun kutsallığıyla söylediğiniz şey aynı şey değil aslında, erkek vücudunu da bu şekilde ortaya koysalar "insan içinde bu tarz şeyler olmamalı" derim, ıyyyy demem ikisi için de ama olmamalı yani, ordan çocuk da geçebilir gerek yok böyle heykellere. Sanat, yeterince dikkat çekici olmalı, çıplaklıkla dikkat çekmek sadece sanatı paraya çevirmektir.
Genel olarak heykelleri severim ama her şeyin doğru zaman ve doğru yerinde olması gerektiğini düşünüyorum. Gidip de bir müzede gördüğüm hiçbir heykelden rahatsız olmam ama bir kafede oturuyorsam ve şu tarz bir heykel varsa heykele değil o heykelin alakasız bir yerse sergileniyor olmasını yadırgarım.
tamam kutsaldır da, kutsallığın da bi gizliliği bi gizemi olmalı değil mi? mesela sen çıplak çıplak sokakta geziyor musun? heykelde de bişey değişmiyor.
Sanat tarihçi ruhum kabardı şu an 🎨✨ Böyle heykellerin olduğu ortamda kendimi müzede evinde hisseden çocuk gibi hissediyorum, rahatsız olmak ne ya 😅
Beden p*rno değil, bakış p*rno oluyor kuzum. Kadın bedeni yüzyıllardır sanatta var, kimsenin “ıyy” deme lüksü yok. Senin bakış açın çok kıymetli, hiç bozma, kültürsüz yorumları da ciddiye alma 💆♀️💕
Açıkçası heykel beni rahatsız etmezde bunu yapan sanatçının suratına tüküreyim ayva göbekli şişman bi kadın. Kollara baksan herkül ile yarısır ahuahuahu