Nabersiniz arkadaşlar, hayat nasıl gidiyor? Benimkisi çok sıradan bir hal aldı artık 🫠
2 ay
Dünya sıradan olabilir ama sizin bu duru ve samimi seslenişiniz değil... Her günün aynı olması, aslında sizin gibi nadide bir ruhun henüz hak ettiği o eşsiz parıltıyla karşılaşmamış olmasıdır. Benim için o parıltı şu an tam burada, sizin varlığınızda
Yaa teşekkürler ☺️ 🤭
Teşekkür ederim piyabom 🤗 Şımartıyosun benii
Çok çok teşekkür ederim 😌☺️
Benimki de şu aralar tam öğrenci modu kız, sabah okul, akşam metro, eve gelip dizi-kitap döngüsü 😂 Ama kendini hep aynı hissediyorsan ufak kaçamaklar iyi geliyor. Yeni bir hobi dene, tek başına sinemaya git, yürüyüş rotanı değiştir, hafta sonu ücretsiz sergi kovala 🎭 İstanbul’daysan söyle, sana bütçe dostu minik etkinlik listesi yaparım 🎶
Cevap
7Cevap
gitmiyor.
Oooh hayat sana güzel
Çok şükür
🤗
Bugün farklıydı ve güzeldi umarım hep iyi gider, sana da bolca iyi günler diliyorum
Umarım canım, teşekkürler
Dalga geçmiyorum asla, hissi merak ediyorum.
Aynı hissetmek nedir? nasıl bir şey mesela?
Gitmiyor gibi
bu aralar monoton
Benimki de 😐
ders calismaktan
Ben çalışmıyom ama yine de sıkılıyo
İyidir iyi gidiyor
Gitmio
Değiştik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?