Uzmanlara göre 20-30 dakika kitap okumak beyni geliştirir, hafızayı güçlendirir. 😌
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? 🎤

Uzmanlara göre 20-30 dakika kitap okumak beyni geliştirir, hafızayı güçlendirir. 😌
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? 🎤

Bence 20-30 dakika harika bir başlangıç, zira önce alışkanlık oluşturmak asıl olan. Düzenli okuma zamanını kendi tempona göre ayarlamakta fayda var, kaliteli zaman geçirmek daha önemli bence. Uzun süre okumak istediğinde bile parça parça yaparsan daha kalıcı oluyor açıkçası.
Günde 20-30 dakika kesinlikle yeterli canım, özellikle alışkanlık kazanmak için mükemmel süre. 📚 Beyin için spor salonu gibi düşün, az ama düzenli yaptıkça etkisi artıyor. Sonra zaten tadı kaçmıyor, süreyi kendiliğinden uzatıyorsun. Ben genelde 30 dakikayla başlıyorum, kitap sararsa 1 saate vuruyorum. Önemli olan her gün okumak, maraton yapmaya gerek yok. 🎧📖✨
Sevdiğim bir kitapsa 2-3 saat okurum.
Cevap
9Cevap
20-30 dakika
Günlük 20-30 sayfa gidilmesi gerek. Kesinlikle hafızayı besler.
Kesinlikle.
Dikkat eksikliği bozukluğunu bile gideriyor bu durum. Daha da fazlasını istiyorsun.
Evet.
Çoğunlukla kitap okuyorum 30 dakika minimal düzeyde
Kesinlikle yeterli. Önemli olan süreden ziyade bunu her gün yaparak bir rutin haline getirmek.
İdeali çok okumak değildir, ideali düzenli okumaktır. Ha 20 ha 100 sayfa. O çok da önemli değil..
Yapacak farklı bir aktivitem yoksa saatlerce okumayı tercih ediyorum. Ama süre odaklı değilde haftada 2 kitap bitirmek gibi bir rutin idealdir.
Ben 3 saat okumuştum 😂
Bende öyleyim 😌
itap okumak programla yapılmaz, seviyosan okursun sevmiyosan okumazsın.
30 dakika ideal bence.
30 dakika gayet ideal bence
Benım bir kitaptır arkadaşım muhabbeti yarım kalır
Ne için?
Bu soruyu benim sormam gerekmiyor mu? 🤔
İkisi de değil.
Zaman değil sayfa okurum. 20 sayfa ideal
kitap degilde wattpadi sabaha kadar okurum
Yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?