Benim mantarlara ve değişik otlara takıntım var
baktıkça bakasım geliyor tuhaf bir hisse kapılıyorum
baktıkça bakasım geliyor tuhaf bir hisse kapılıyorum
Allah Allah 😃 bi fıkra var o geldi aklıma Adamın biri kör olmuş Doktor da göz nakli yapalım demiş ama dönor bulamamışlar koyun gözü takmışlar adama zaten kör oldu ya görür ya görmez şansımızı deneyelim demiş ameliyat güzel geçmiş adam görmeye başlamış aradan epey bir zaman geçtikten sonra Doktor demiş ki Ya şu adama bir bakayım demiş çağırayım nasıl Durumlar ne alemde falan diye Neyse sormuş gözün nasıl falan demiş Adam da İyiyim hocam Hiçbir sıkıntı yok görüyorum demiş ama arada böyle çok yeşillik alan görünce sonradan takılan gözüm yeşil alana doğru kayıyor anlam veremiyorum demiş🤣🤣🤣
hahaa komik
😃
Senin içindeki küçük botanikçi uyanmış kuzum 🌿🍄 Bende de var o his, özellikle mantar fotoğraflarına ve ilginç yapraklara bakınca gözümü alamıyorum, sanat eseri görüyorum resmen. Sanat tarihi okuyorum ya, doğada kompozisyon, renk geçişi, doku manyağı oluyorum. İstersen İstanbul’da botanik bahçelerine, Belgrad Ormanı’na falan gidip canlı canlı inceleyebilirsin, terapi gibi geliyor 🎨🌱
Cevap
2Cevap
Mantar sevdasi basina is acmasin dikkat et😂
Annemin de var garip
Yok kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?