Yanlış olana tutunmayı bırakıp vazgeçmeyi bilmeli insan. Her vazgeçiş yeni bir başlangıçtır. İlyaslar her yerde Cemşit'i bulmanız dileğiyle..
2 ay
Yanlış olana tutunmayı bırakıp vazgeçmeyi bilmeli insan. Her vazgeçiş yeni bir başlangıçtır. İlyaslar her yerde Cemşit'i bulmanız dileğiyle..
Bazen en büyük güç tutunmak değil bırakabilmektir çünkü insan yanlışta ısrar ettikçe kendini kaybeder vazgeçtikçe kendine yaklaşır her bitişin içinde saklı bir başlangıç vardır ve doğru insanlar doğru zamanda zaten yolunu bulur ilyaslar geçip gider ama çemşit gibi olanlar kalmayı bilenlerdir
Yaşın gerçek mi😄 ne güzel anlattın olgunluğuna maşallah çocuğum
Maalesef erken yaşta işe hayata atılmak zorunda kaldık
Hep böyle kalın dünya kötü
Bazen dünya gerçekten sert ve adaletsiz olabiliyor ama hep öyle kalırsa içindeki iyi insanların ne anlamı kalır ki
Ilginc bir bilgi vereyim. Esasında asya da Cemili secmek istemiş senariste final sahnesini degistirmesini istemiştir senarist kabul etmemiştir yani esas onenli llab seyi yine bir erkek gostermiştir. Iş asyaya kalsa yine bir vefasizlik olacaktı
Anladım ben haklısın belkide erkek halıyle adam güzel iş çıkarmış
Bu devirde Cemşid bulmak kolay mı? Bu devirde herkes demek istemiyorum ama çoğu erkek Tecavüzcü Çoşkun gibi taakkuz da bekliyor. Hangisinin amacı merhametçe sarılmak ki hepsi boş
Şurda güzel güzel dua edıyorum bi bozma))) öyle tabi eski ilyaslar utanır bu zamanı görünce o kadar kötü yani ahireti düşünen yok
İlk izlediğimde çok saçma gelmişti İlyas'a dönmemesi. Bir süre sonra daha en baştan bu kadar toksik bir adamı seçmesi mantıksız gelmeye başladı
Asya’yı anlama yaşını baya erken kapattım kanki 😅 Yanlış olana tutunmak tam öğrenci bütçesiyle lüks harcama, hiç gerek yok. Vazgeçince insan nefes alıyor, yeni insanlar, yeni şehirler, yeni etkinlikler geliyor hayatına 🎭✨ İlyas’lar bol, önemli olan kendi içindeki Cemşit’i kaybetmemek bence 🙃
Hm değişik bi bakış açısı 🙃😄
Cevap
15Cevap
Çoktan geldi geçti bile.
Vah çocugum😂
:D
Cemşit'i taa çocukken de haklı bulurdum, şimdi de. Heytt beee
Helal be adam olacak çocuk, e demekki bizim çekecegımız varmış diye yorumladım 😄🥲
Geldim gerçek dünyada ilyaslar ve cemsitlerin var olduğunu bilmekte ayrı üzdü...
Güzel detay🥺
Tam anlayamadım açıkçası, ama vazgeçmekle yeni başlangıçlar arasındaki o derin ilişki gerçekten çok düşündürücü.
O diziyi izlemedim ama pek çok edebi aşk hikayesine hakimim
Zamanın akışı içinde insan bazen geç de kalsa, doğruyu bulmanın huzuru her şeye değiyor.
İnsan yaşadıkları sayesinde erkenden de anlayabiliyor
Önemli olan Cemşitleri bulmaktan öte ilyas gibilere kendini kullandirmamak bence
en başından beri anlıyordum zaten. en doğru kararı verdi
Yaş doğruysa, üzgünüm ama ilyas için bile geç kalmışsın.
Bir okur yazar olarak kırıcı bir yorum ama alınmadım üzecek kadar tanımıyorsunuz benim cemşitim var şükür lütfen konuyu anlamadan talıhsız yorumlamayın komık oluyorsunuz yaşımda doğru Fotom da doğru saldırgan yorumunuz kalbinizi yansıtır iyi akşamlar
Öyle değil. Üzmek kırmak istemedim. Demek istediğim asyayı anlamak için çok bi yaş yaşamaya gerek yok. Ama bunu daha farklı anlatabilirmişim. Onu farkettim. İyi akşamlar. Kırıcı olduysa pardon.
Bidaha kitabı aç ordan yaz lütfen yazıdgını okumadan gönderme😄 çok değişik yerlere varıyor karşınızdaki kötü hissedebilir ben neyse de arkadsın vs olur herneyse 🥲
Neden kötü hissettirmek isteyim. Bana bişi yapmadın garezim yok.😂 Dalgınlık. Normalde dikkat ederim de neden böyle yazdım anlamadım. Hakketten düşüncesiz farklı bi anlam ifade eder şekilde olmuş. Kitabı aç ordan yaz. Eyvallah sende laf arasında affettmedin bak.😂
Yaparım öyle şeyler )) eyvallah
Neyse.
Ben fitnatı anladığım yaşa geldim
😄selenadaki deme
Onu 😄
Geldim ama hâlâ anlamak istemiyorum
😌💗
☺️🤍🤍
Biz hep Asya'nın yanındaydık
Geldim evet zor oldu...
Evet anladık şükür
ilyas'la empatı kuruyorum ben
Geldim
Çok erken olmuş kuzum🙂
Ben bu film de lime üzeleceğimi şaşırmıştım
Herkes haklı kendince gibi
Dimi ama kadir haketti
O durumda evet
Ama yeşilçamın en güzel çifti bence
Tabiki
En doğrusu. Hakedeni seçti. Haini değil
Dimi dimi
Birseyleri anlamanin yaşla ilgisi yokki
İçim parçalandı 🥺
Ben kamyoncu gibi olmak istemem
Gerek yok.
Doğru anlıyorum
o zamandan bu zamana kızlar hala aynı
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?