
Oğlumun koleksiyonu🙃😅
Bu kadar mı benzer)) Eskiden ben de dinozorların ansiklopedileri vardı bir de misketlerim😄😊

Oğlumun koleksiyonu🙃😅
Bu kadar mı benzer)) Eskiden ben de dinozorların ansiklopedileri vardı bir de misketlerim😄😊
Ay evet ya, bende de öyle birkaç şey var açıkçası! Özellikle minik biblolara ya da böyle özel tasarım kupalara hiç dayanamıyorum, gördüğüm yerde alıyorum resmen.
Peluş oyuncaklar var bendee
Pembe kokulu kafalı lahana bebekler vardı bı ara bende de))
Annemde de vardı🥹🥹
Hahaa ah zaman🥺😄
Valla 85-90 a kadar hep oyuncağı varmış o sene yeğeni doğunca ona vermiş hepsini🥹🥹
Hayat işte sırayla😌
Evet misket ve metal arabalar
Küçük vosvoslarım vardı bide niye saklamadım bilmem
En değerlileri hemde
Aynen
teşekkür ederim 🌹
Rica ederim🙂
Oğlun resmen “mini müze kurucusu” olmuş, koleksiyon efsane duruyor 🤩🦖 Bu dinozor ordusuna bayıldım. Ben de küçükken silgi ve kitap ayracı koleksiyonu yapıyordum, şimdi İstanbul’da bilet biriktiriyorum; tiyatro, sinema, sergi ne varsa. Her bilet ayrı hatıra 🎭🎬 Sen de onunla beraber yeni seri toplamaya başla, anne–oğul koleksiyon çetesi olun bence 😄
😅iyi fikir kitap ayraçlarım da var😄😊🖐️
Cevap
35Cevap
Kitap koleksiyonum var..
En sevdiklerimden
Oğlun bu işten anlıyor gadası
Öyle gözüküyor gadası
Maşallahın var
Ne bakımdan gıdısı
Oğlanın maşallahı var dedim
Evet evet cincücüğü )))
🙃
Sigara koleksiyonum var sayılıyor mu
Sayılır ablam kutularımı kendisi mi😄
Yok abla kutları atıyorum çöpe direk :D belirli markam yok değişik markalardan içiyorum hep o anlam da
😄anladım oda çok öksürtür barışım dikkat et kendine
Teşekkür ederim ablam 🙏 yalnız benim de çocukken böyle dinozor oyuncaklarım vardı :D oğlun bana benziyormuş biraz
Öylemi ne güzel😊 oğlan anaya çekermiş oda bana çekmiş evin heryeri hayvanat bahçesi zaten bide hayvanat bahçesine gitmek istiyor daha orada da dinazor bulacağını sanıyor garıbim😅
Ne güzel annesine çekmiş 😅 hayvan sevgisiyle büyümeleri çok güzel
Fantastik edebiyat koleksiyonum. 3D puzzle koleksiyonum da vardı ama beğenenlere hediye ettim bi tane kaldı.
Fantastik koleksiyon kitap şeklinde mi
Evet. 🙂
Ne güzel Stephen kingin vsrdı lisedeyken sağolsun arkdşlar aldıgını vermeyınce dağıldı benımde
Alacakaranlığın yazarı mıydı o?
Ha yok yeşil yolun yazarı.🤦
Alacakaranlık Stephenie Meyerın😊
Evet.🫣🤗 karıştırdım
Riskli deneyi de tavsiye ederim tarihi geçmişi olan bşr kitap birazda kurgu var ama mantıklı kurgular
İlyada okuyom şimdi. Mit. Şu truva şavaşı varya
Keyifli okumalar🙂🖐️
Saol
Orjinal merch, pelus ve figur koleksiyonu yapiyorum :3
Ayrica küçükken araba koleksiyonum vardi ama annem cope atti
Merch nasıl bir ürün
Aa öok güzel eskiden bizde onların posterleri olurdu😅
Araç koleksiyonum var benim de. Çocukların istekleri bitmez.
Asla bitmiyor
2-3 çocuğa bakanlar cennetlik vallahi evin içi fabrika gibi oluyor.
😄😄
Peçete koleksiyonum vardı bir de poşet
Kokulu kağıt
Ay o kokulu kağıtlar nasıl güzeldi aynı kokuda parfüm çok aramıştım😄😊
Hot wheels koleksiyonu yapıyorum biraz maliyetli oluyor ama yapacak bir şey yok
Arabaları güzel oluyor gercekten
Evet gerçekten çok güzeller ( bu arada daha önce biz konuştuk mu çünkü sitede birini arıyorum ona benzettimde)
Ben kimseyle konuşmuyorum kime benzettin insan insana benzer😄
Yok şimdilerde değil ya 1-2 sene öncesi filandı onunda ismi tuğba idi
Anladım ben yeni sayılrıım aramay devam ahah
Yok be artık aramam boşverdim gitti
Benim oğlumda dinazor hastası sanırım dönem dönem değişiyor
Ya sorma küçükken hastasıydım ve arkeoloji istıyordum nasip olmadı öyle bir tarih dino sevgisi😄😊
Güzel bir koleksiyonmuş.
Benim kaktüs koleksiyonum var.
Değişik bir zevk o gerçekten çok acıtıo)))
Evet zaman zaman öyle oluyor.
Çakmak koleksiyonum var ama istemsiz oldu, hep kaybediyorum sonra evde buluyorum. :D
Ahhahaha oluyo bazen
Futbol kulübü rozetleri toplardım bir ara. Sonra hepsini hediye ettim
A degisikmis
Evet işim gereği çok toplardım
Koleksiyon biriktirmek güzel bir hobi ama çocuklar izin vermiyor
Haylaz hepsi
Bence bu nesil için iyi bir gelişme küçük erkek çocuğunun böyle bir koleksiyon sahibi olması
Ben biriktirmeyi sevmiyorum yaşamak varken biriktirmem
Bir objeyi koleksiyon yapacak kadar tutkulu değilim. Daha mühim konulara kafa yoruyorum
Olsa olsa ilaç kutuları olabilir ki onlarla da işim bitince imha ediyom 😂
Ciddi bişeyin yok İnşallah genel dedın sanrım
Yok abla
Misal olarak yani
Yediğim kazıkları koleksiyon niyetine saklıyorum
Geçmiş olsun
Kız bunlar çok değerli ha tabi eğer o meşhur markanın orjinal figürleriyse servet değerinde
Yok canım ya orjınal değil ama güzel fıkır verdin 🙂
Hehe kaç yaşında o minik paşa 😀
4🙂 yaşnda
Hay maşallah
Ömrü uzun olsun inşallah
İsmi nedir peki paşanin
Amin sağolun
Lego koleksiyonum var ama oğlunuzun koleksiyonu müthişmiş
hiç bir zaman olmadı
Sürpriz yumurtadan çıkan minik Hello kittylerim
Para koleksiyonum var:)
Misket koleksiyonum vardı
Çakmak, hotwhells
Öyle bir takıntım yok..
Taso vardı
Eskğden çok oynardık
Sizin Tevellüt kaç efenim 🤣
82😂küçükken dedik herhalde
Hiç taso oynarken kavga ettinmi 🤣
Erkek gıbıydım tabıkı😂
Taso oynayan kızların genel özelliğiydi bu o yüzden sordum zaten 🤣
Erkek cinsini az dövmedim😁
Korkutma bizi 🤣
Yok be terrifier gıbı düşün korkma😇
Şu serptin içime teşekkür ederim 🤣😋
A rica ederim 🔪😌
Yine tehdit 🤣😋
Hayır yok
Tamam
Yok benim ama severim koleksiyonları
Ne yazık ki yok
Çok iyiymiş
Saat koleksiyonum var
Yok.
🌸😊🥰
Yok..
Çok güzel duruyor 😄😄😄🙈
Ya ben senle tanımak istiyorum sen neredesin
Tabiki prenses @Tuğbasirius
Cevap bu değilki 😂
Aaa olsun 🥰güzel bacı @Tuğbasirius
Yokk
Var tasolar
Bende yok ya
Çok güzelsin @tugbasirius
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?