Abdestsiz ya da yatarken edilen dua kabul olur mu, dua etmenin en doğru şekli ne?

Arkadaşlar dua etmek için illa abdest alıp başımızı örtüp secdeye mi gitmemiz gerekiyor mesela yatağımda yatarken veya yolda giderken ettiğim dualarda aynı şekilde geçerli değil mi?

Abdestsiz ya da yatarken edilen dua kabul olur mu, dua etmenin en doğru şekli ne?
Cevapla