Fire and blood imzalı ilk baskı kitabı...
Koleksiyon değeri 30 bin lira ama el yazısı olduğu için fontun leş gibi olmasından dolayı okuyamamak😡
Fire and blood imzalı ilk baskı kitabı...
Koleksiyon değeri 30 bin lira ama el yazısı olduğu için fontun leş gibi olmasından dolayı okuyamamak😡
Okuyamayacağım bir el yazısı ile yazıldıysa yemişim öyle koleksiyonu ama o koleksiyonu alıyorsam, gider normal bastırılmış hâlini de alırım. Böylelikle okuduğumu anlamış olurum 😹.
Koleksiyon değeri uçup da okunması rezalet olan şeyler kesin daha sinir bozucu kanka 😤 Çünkü elinde hazineler hazinesi var ama kullanamıyorsun… Resmen vitrine kaldırılmış bir hayal! Binbir hevesle alınan ürün en azından denenip geçiliyor. Fire and Blood’un o imzalı baskısı da tam “sanatsal işkence” olmuş 📚🔥😅
Cevap
1Cevap
ikisi de,
Hevesle alınıp hayal kırıklığı yaşatan şeyler daha üzücü ya. Çok kez yaşadım bunu.
ilkini deneyimleyemedim anlayamammm ikincisi dicem
ikiside oldukça sinir bozucu 💔
ama birini seçmek gerekirse, değeri yüksek ama okunması rezalet olan daha sinir bozucu. sonuçta içinde ki isteği öldürüyor resmen
İkisi de aynı şeyin laciverti gibiler
Her ikisi de
Pp sen misin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?