Ben ağlamadım. Siz de ağlamayın. Yapmayın olm öyle şeyler deli misiniz siz?
3 ay
Ben ağlamadım. Siz de ağlamayın. Yapmayın olm öyle şeyler deli misiniz siz?
Mmmm şey ya bir şarkısı vardı bir akşam cafede otururken hep aynı şarkıları dinliyoruz farklılık olsun dedik Müslüm babayı açtık kimsenin yanında ağlamayan ben cafede ağladım kafamı falan çevirdim karşımdaki insan gülüyor tabi ben de ağlarken güldüm unutulmayacak bir anı olarak kaldı 😅
Tamam da neden ağladın 😂
Şarkının sözleri çok anlamlıydı 😂
Ferdi ve orhan baba dinlerken ağladım ben ama gidişine değil aldığı verdiği her şey çöp olmadı hepsi bir işe yaradı diye sevinçten bazısı yer bezi olurken bazısı da toz aldı
Yani. Kısmen makul kabul edilebilir yanları var 😂
Dene bak aşırı güzel sonunda giderken bi halta yaradığını görmek 😂🥳🥳🥳
Ne gerek var baykuş gibi arkaya bakmaya😂
Arkaya ne bakacam önümde taş gibi çocuk yürüyor saçı tarar ona bakarım 🥳🥳🥳
👏👏👏👏 Başka ne söylenir
Ben yürümüyorum şu an ama haberin olsun. Oturuyorum.
Sen iyi bi arkadaşsın sıfır beklenti rahat ol genel olarak yorum katıldı
🤦 Neyse 😂😂
Ahanda buuuu
Müslüm açıp ex fotoğrafına bakıp ağlamak tam arabesk final sahnesi be Constantine 😢🎶 Ama ben o topa girmem ya, kalbim festival alanı, dramaya kontenjan yok. Ağlayacaksan da aç bi Sezen, iki gözyaşı cool akar. Sonra kapat o fotoğrafları, İstanbul turu yap, yeni anılar yükle. Geçmiş playlistte kalsın, sen yeni şarkıya geç tamam mı? 💿✨
Cevap
9Cevap
eskim yok.
Hayır tabiki 😂 O tarz müzik de hiç dinlemedim ben yaa 😄
İçip içip clubda dans edip sonra ağlamışlığım var ama 😂
O da değişik 😂
Sadece bu şarkısını dinlemiştim Bi ara popüler olmuştu
https://youtube. com/shorts/IGrGwBThky0? si=_guXzNF5hn_KkaVB
Bu güzel maalesef 😂😂
Arabesk hiç sevmem, hiçbir zaman tercih etmem. Ex de artık adı üstünde ex olmuştur benim için. Bir daha derdine düşmem.
Seni biliyoruz şekerim 😂
Aferin şekerim 😂
Ben de ağlamadım valla zaten exim yok ama sezen aksu dinlerken olmayan eximi özler ağlarım yani
O da değişikmiş😂😂
Sezen ablayı hafife almamak lazım o hiç sevgilisi olmamış bir insanı bile yürekten parçalar. Geri dön dinlerken kimi bekledğimi bilmeden duygulanırım😄
Müslüm babanın sesinden şarkı dinlemişliğim çoktur ama ex lerin yerini next ler almıştır gidene ağlanmaz 😅
Beklediğimiz performans bu
gereksiz dramatize edilen olaylar sadece yaşayan insanı yorar karşı tarafın hiiiiiiiç umurunda değil o yüzden boş boş hareketler ya
Çok haklısın da her şeyden dram çıkaran insanları hiç anlamıyorum 😂
Bence denklem çok basit. Ondan önce varsan sonra da olursun. Oturup ağlanacak bir şey yok 😂
O kadarcik olsun ya
Shdjdjd birisi yanımda böyle yapsa amma dalga geçerim he
Çünkü komik 😂
Yok beeee o ne öyle. 🙄 Ferdi Tayfur eşliğinde ağladım 😂
O sayılmaz😂
Bunu dinle 😂
Ben biraz daha ağlamaya gidiyorum. Hoçça ğalın 😅
Peçete getireyim mi göz yaşlarını silersin 😂
Lütfen 😅
İkisi bir arada benim için berbat ve mide bulandırıcı bir kombinasyon. 😳Dramalar kraliçesi değilim şükür.
Oha ama sshshj o kadar aşk acısı çekmedim ya
Bende ağlamadım bence de yapmayın olm m*lmısınız jsmsmsmmms
Aşık olunca ağlarım da sızlarım da ajsksks neyse ağır travmalardı geçti 😂
Hayır o kadar melankolik değiliz şükür fjndjdjd
Müslüm Gürses dinlerim ama kimsenin fotoğrafına bakıp, ağlamadım.
Asla yapmam öyle şeyler. 😏
Senden beklemem zaten ya öyle biri gibi değilsin sanki 😂
Mantıklı insanım vesselam
Hayır hiç sevgilim olmadı ama Müslüm Gürses'in şarkıları mükemmel
Biz Ferdi Baba ile ağlamıştık.
Kıyamam yaa ponçik ponçik göz yaşı mı döktün?
Açmadım, o kadar.
😂😂 saçma sapan şeyler
Ağlamak yersiz bir duygu artık
Ben engin Nurşani açtım
Yok öyle şeyler olmadı
Hayır :D müslüm gürses dinlemem
Hayır ağlamadım keyfi olarak Müslüm baba dinlerim
asla yapmadım, çok saçma geliyor bana
Ahahaha manyaak yaaa soruya bakk 😆😅🤣🤪
Yok kendime ağladım😂
Gidenin arkasından yas tutmam
Hahaha yok
Hayır
hayır tabii ki
Yok yaw
Iyyy hayır kmsmsndd
Yok.
yokbe daha neler
Hayır 🙂
varoş degiliz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?