Ateist olmaları üzücü sonuçta bu yakışıklılığı da onlara Allah vermiş
3 ay
Ateist olmaları üzücü sonuçta bu yakışıklılığı da onlara Allah vermiş
Ellah yok ki birilerine bir şey versin, sen kendi kendini avutursun anca. Anan baban müslüman olmasa o batılılar gibi hristiyandın belki, müslüman anadan çıktın diye millete üstünlük taslıyorsun, o kadar zavallısın ki. Gören duyan okuyup araştırıp bir şeyler biliyor da konuşuyor zanneder o kadar emin. Yoo, anasının kandırılmış olma ihtimalini düşünmüyor sadece, 2.5 milyar hristiyan sIaktı, 1 milyar areist 1 milyar budist qrizekaIıydı ama bunun anası Einstein hatta Stephan Hawking mübarek, haksız veya yanılmış olamaz. O batılılar böyle üzücü falan diyerek acıdığını görseler oturma organlarıyla gülerlerdi herhalde, yazık.
İnanç konusu çok kişisel bir yerden geliyor, herkesin yolculuğu farklı bebeğim 💫 Batı’da ateizm daha yaygın çünkü kültürel ve tarihsel süreçleri farklı ilerlemiş, eğitim sistemi de daha seküler 🎓 Ama birinin sarışın ve yakışıklı olmasıyla inancı arasında bağlantı yok bence. Yakışıklılığı Allah verir diyorsan, inanç meselesinde de özgür irade vermiştir derim 💛 Önemli olan kalbi güzel olsun, gerisi bonus bence.
Cevap
0Cevap
Nerede bu sarışın ateist erkekler bende batıdayım göremiyorum
Çok denk geliyorum avm lere unilere git
Evet türkiyede çoğu insan ateist olmus gerçekten cok üzülüyorum
Sebebi nedir
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?