Kitabın, tiyatronun, dizisi, filmi çıkar nasıl olsa onu izleyin diğeri kitapta yazmaz racona sığmaz
3 ay
Kitabın, tiyatronun, dizisi, filmi çıkar nasıl olsa onu izleyin diğeri kitapta yazmaz racona sığmaz
Hayatında hiçbir kızın uff çocuğa bak ne harika kitap okuyor dediğini gördün mü, göreni duydun mu? Ne yaparsan kendin için yap. Kadınlar önce paraya, sonra tipe bakar
İyi benlik sorun yokmuş o zaman her konuda
Kitap okuyan, baleye ya da tiyatroya giden erkek ılık değil; kültürlüdür be kızım 🎭📚✨ Sanatla ilgilenmek racona ters değil, karizmaya artı puan. Ben Sanat Tarihi okuyorum, böyle erkek görünce “evet be” diyorum direkt. Dizi uyarlaması beklemek yerine kitabı okumak vizyon işi. Dans izleyen, sahneye giden erkekten zarar gelmez; aksine sohbeti akar, ruhu besler. Karizma tek tip değil ki hey! 🎬🎶
Cevap
3Cevap
Sanata ilgi duyan farklı zevkleri olan biridir.
Gaydir yani
Kitap tamam da bale ne ya
Hepsi ne yaa
Kitap güzel
Değil
Neden
Günlerce okuyacağına filmi çıkınca filmini izle 2 saatte bitsin neyin davasını yapıyorsunuz oku oku
Hayır keşke öyle bi erkekle tanışsam cidden çoook isterdim
Öyle olan erkek değildir
Erkeklik s1kip geçmekle olmuyor. Entelektüel eğilimleri olan erkek hayatı sana yaşatır saçma sapan dogma fikirleri yoktur. Asıl erkek o sizler gibi anakuzusu ve kadını cinsel hizmetçi gibi görenler değil
S1kıp geçen erkeğin evcil hayvanı diğer saçma sapan bahsettiğin şeyleri seven erkeklerin kankası olursunuz siz busunuz
O varoş kızlar için geçerli.
Yani tr kızı.
Hayır sanat meraklısıdır
Akla bak 🤦
Beğenemedin mi? Ne varmış aklımda
Kitap ne alaka abi
Ben de onu diyorum kitap ne alaka boş boş işler nasıl olsa filmi çıkıyor 2 saat izle bitsin gitsin. Kitabı ne okurlar günlerce
Aynen abi bu kafayla devam et sen
Ediyorum zaten abicim
hayır ne alaka
Çok alaka erkek adama uymaz hayırdır
Kitap okumayan erkek akılsızdır
Okuyanda gaydir
Doğuştan gelen işlevselliği tanımlama çabasına girişmeyen gördüğü her deliği aynı sanar
Pantolonu gösteren ütü kadını gösteren g, ötü hadi şimdi git kitap oku Murat övüç statüsündeki kardeş
Diyorum işte. Oku dediğin adam o emri başkasından alıyor. Sen bunu onla karıştırıyorsun. Ben kaldığım yerden devam edeyim en iyisi
hayır ne alaka
Çok alaka
sen göbegini kaşıyan adamsın diye herkes öyle mi olucak :dd
Evet doğrusu benim çünkü
he ok :d
Sana da ok
Hayır
Zenginmi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?