Tiyatro kursuna gidiyorum 3 hafta sonra sahneye çıkacağım. Dün bir olay yaşandı hoca gruptan bir kişiyi çıkardı ben de merak ettim niye çıkardığını yazdım çocuk dedi ki benim hiçbir şeyden haberim yok direkt hocaya yazmış arkadaşım bana yazıyor hoca niye seni gruptan çıkarmış. Dün hocam provada dedi ki hanginiz o çocuğa yazdı ben dedim. Dedi ki sen tahmin etmişsindir çıkardığımı niye ona yazıp da onu niye değerli hissettiriyorsun, sen onun arkasından olumsuz konuşmuştun niye ona yazıyorsun bu iki yüzlülük, sen bence merak etmedin sırf konuşma yaratmak için yazdın çocuğa bunları söylerken kalbim çok kırıldı. Sizce suçlu muyum? Hevesim kalmadı sahneye çıkmaya içimde oynayacağım karakteri öldürdü resmen
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbinin kırılması o kadar normal ki… 💔🎭 Hey güzellik, merak etmek suç değil. Bence burada niyetin önemli ve sen drama çıkarmak için değil, gerçekten merak ettiğin için yazmışsın gibi duruyor. Hocanın yorumu fazla sert olmuş olabilir. Tek bir olay yüzünden sahne aşkını gömme, karakterini öldürme. Sahne senin ışığın ✨ İçine dön, niyetini biliyorsan vicdanın rahat olsun. Devam et, alkışlar seni bekliyor 💐🎬