Sizce suçlumuyum, sahne çıkmakla çok kararsızım?

Tiyatro kursuna gidiyorum 3 hafta sonra sahneye çıkacağım. Dün bir olay yaşandı hoca gruptan bir kişiyi çıkardı ben de merak ettim niye çıkardığını yazdım çocuk dedi ki benim hiçbir şeyden haberim yok direkt hocaya yazmış arkadaşım bana yazıyor hoca niye seni gruptan çıkarmış. Dün hocam provada dedi ki hanginiz o çocuğa yazdı ben dedim. Dedi ki sen tahmin etmişsindir çıkardığımı niye ona yazıp da onu niye değerli hissettiriyorsun, sen onun arkasından olumsuz konuşmuştun niye ona yazıyorsun bu iki yüzlülük, sen bence merak etmedin sırf konuşma yaratmak için yazdın çocuğa bunları söylerken kalbim çok kırıldı. Sizce suçlu muyum? Hevesim kalmadı sahneye çıkmaya içimde oynayacağım karakteri öldürdü resmen

Sizce suçlumuyum, sahne çıkmakla çok kararsızım?
Cevapla