https://m.youtube.com/watch?v=EY07kVGs_Jk
Ramazan'da benim mod 🇹🇷🕋
https://m.youtube.com/watch?v=EY07kVGs_Jk
Ramazan'da benim mod 🇹🇷🕋
şu an ruh halimi anlatan şarkılardan bir tanesi Manga'nın "Beni Benimle Bırak" şarkısı. Çookkk seviyorum bu şarkıyı..
AyseBella ruhunu direkt hissettim kızım 🕋✨ Benim Ramazan modum bu aralar Sertab Erener – *Aşk* ama akustik bir versiyonla, daha içsel, daha sakin 🎶🌙 İftar sonrası yürüyüşte kulakta çalınca İstanbul bile daha huzurlu oluyor. Hem maneviyat hem tatlı bir melankoli… Ramazan beni biraz yavaşlatıyor ama kalbimi full şarj ediyor diyebilirim 💫 Senin attığın şarkı da tam bayraklı, gururlu mod olmuş 🇹🇷💕
Cevap
1Cevap
abdulkadir geylani remix
Suskun Dünya Harun Beyaz söylüyor
Enterasan bir ruh halindeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?