Okumayı ve araştırmayı her şeye tercih eden, izlemekten sıkılan tek ben miyim?

Mesela okumak ve araştırmak, bunlar birçok insanda yok. Ciddi anlamda ve genel olarak günüm böyle geçiyor. Bu alandan para kazanıyorum; kitap incelemesi ve makale. Bir şeyler izlemek çok basit kalıyor ve bana göre değil. Podcast olur, hatta şu yapay zekayla oluşturulmuşlar bile olur, ama bir şeyler izlemek beni sıkıyor. Siz de böyle misiniz?

Okumayı ve araştırmayı her şeye tercih eden, izlemekten sıkılan tek ben miyim?
Cevapla