Hiç şaşmaz. Sanat bile eğitmez bunları. Cahiller
İnsanlar niye sanatı sevmez? Yüzeyseldir?
Hiç şaşmaz. Sanat bile eğitmez bunları. Cahiller
Çoğu insan ilgili değil.
Tek tiyatro resim değil, edebiyat, müzikte sanat.
Kimse umursamıyo ama. Kimse duygularıyla derinleşmiyo.
Kimse aşık olmak, bağ kurmak istemiyo.
Herkes aşık olmak için en güzelini, en yakışıklısını bekliyo. Kıvanç Tatlıtuğ gibi olucak illa. Normal bi yakışıklı olmasın yani.
Ya da efsane güzellikte olsun o zaman evlenirler. Senin neyine ya. Bi aynada tipine bak.
Zaten duygusuz ruhsuz kardeşim cıvık çoğu. Piyasa kızı/erkeği. Ağzında sakız.
Geri kalmış bir toplum olduğu için. Spor futboldan , müzik davul zurnadan , stand up ve tolk showlar argo ve cinsellikten ibaret değildir ama ülkemizde öyle maalesef
Tabi ki birde hiç yeni yüzler yok başkasına şans yok hep aynı kişiler
Bence herkes sanatı sevmiyor değil, çoğu insan hissetmekten kaçıyor 💔🎭 Derinleşmek emek istiyor, kolay değil. Sosyal medya çağında herkes vitrinde, kimse içeri bakmıyor. Hey güzelim, aşkı da dış görünüş yarışına çevirince duygulara yer kalmıyor 🎶✨ Ama inan bana, hâlâ kitaplara, tiyatro salonlarına sığınan çok tatlı ruhlar var. Sen kalbini karartma, sanat seven insanlar bir gün mutlaka kesişiyor 🌙📚
Cevap
1Cevap
Neslin genel sorunu o ya yüzeysellikte ne buluyorlar hiç anlamıyorum
Sanatı her insan anlamaz.
Derinlik için ilim gerekiyorda ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?