İnsanlar niye sanatı sevmez? Yüzeyseldir?

Çoğu insan ilgili değil.

Tek tiyatro resim değil, edebiyat, müzikte sanat.

Kimse umursamıyo ama. Kimse duygularıyla derinleşmiyo.

Kimse aşık olmak, bağ kurmak istemiyo.

Herkes aşık olmak için en güzelini, en yakışıklısını bekliyo. Kıvanç Tatlıtuğ gibi olucak illa. Normal bi yakışıklı olmasın yani.

Ya da efsane güzellikte olsun o zaman evlenirler. Senin neyine ya. Bi aynada tipine bak.

Zaten duygusuz ruhsuz kardeşim cıvık çoğu. Piyasa kızı/erkeği. Ağzında sakız.

Güncellemeler
3 ay
Erkekler her zamaki gibi egoist...
Hiç şaşmaz. Sanat bile eğitmez bunları. Cahiller
Güncellemeler
3 ay
Erkeklerin yorumlarını siliyorum. Ego kasıyolar sanat bile yetmiyo egolarını kırmaya.. zavallilar
İnsanlar niye sanatı sevmez? Yüzeyseldir?
Cevapla