Uzun bir paragraf yazmış, okuyasım bile gelmiyor..
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Uzun bir paragraf yazmış, okuyasım bile gelmiyor..
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evet haklısın.. hiç kullanmadan yazanlar var, nojtayı virgülü kullanmadan yazıyorlar ve kendimizi paragrafta noktalama işaretlerini çözmeye çalışıyorken buluyoruz 🤷♂️
Ben her zaman dikkat ediyorum. Aynı şekilde düşünüyorum. Cümle nerede başlıyor nerede bitiyor belli olmaluyor okusamda anlaşılmıyor noktalama olmadan. Sosyal medyada bazı isnanalr ne olacak kullansak edebiyat dersi mı burası diyor ama kendi diline sahip cikmayanin kmedi diye bir şeyde kalmaz bir süre sonra
Türkçe Öğretmeni olarak gözlerim kanıyor böyle yazılarda
Noktalama olmayınca gözüm yoruluyor kızım, metin maratonuna çıkmışım gibi hissediyorum 🏃♀️📚 Düşünce güzel olsa bile akmıyor, ritim kayboluyor. Virgül, nokta minik nefes molası; tıpkı müzikteki duraklar gibi 🎶 Ben okurken keyif almak istiyorum, işkence değil. Hey, iki nokta koymak kimseyi yormaz ama okumayanı kaybettirir. Yazıya biraz özen her zaman karizma katar ✨✏️
Cevap
12Cevap
Kull. anırım. ben. hep
Dikkat ediyorum. Hatalarım vardır ancak mümkün oldukça doğru yazmaya çalışırım her zaman.
Ben okumuyorum öyle yazıları.
Türklük bitti Türkçe ise kimsenin umurunda değil maalesef. Sistemsel olarak her şeyimizi yavaş yavaş çürüttüler, anlamsızlaştırdılar
Noktalama işaretini nedense seviyorum daha iyi anlatıyor.
F klavye kullandığım için yerlerini bulmak biraz zor oluyor
Şahsen fazla takıldığım bir konu değil.
Negerekvargardaşnoktakullanmayaboyledeokunuyorboslukbilegazlamesaidemekbence yazarken terledim🤣
O kadar uzun yazmıyorum bende sorun yok o zaman 😄
Hep kullanırım
Bizim millette o özellik yok.
Dikkat etmiyordur bilmiyordur
Kullanınca ciddili duruyorum o yüzden
Ben kullanıyorum
Noktalama işareti kullanmayı bilmiyorum
Vallahi
Ben kullanırım hep
Kullanınca zorbalayan kişiler var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?