Arkadaşlar lütfen okur musunuz rica ediyorum?

Bi çocuk var. Sevgili değiliz ama öyle gibiydik. Sonra bu arkadaş olarak kalmak istedi öyle kaldık. Hayatımdan çıkardım. Özledim vs dedi barıştık arkadaş olarak. Ama hep geç yazmaya başladı. Yüzyüze çok iyiyiz. Mesajdada samimi ama ben anında yazsamda o 3-4 saatte bir yazıyor. Ama gün mutlaka erkenden günaydın ve uyuyacağında iyi geceler yazar. Bende geç yazmasına kızdım kaç kez uyardım. 1000 kez söz verdi. Ama sözünde durmadı. Bende her gün konuşmayalım dedim. 1 gün yazmadı sonra yine aynı devam etti. Haftasonu boşken bile geç yazmalarına sinir oldum kızdım. Müsait oldukça yazıyorum dedi. Bende kızdım. İyi akşamlar dedim. Bişey yazmadı. Ertesi gün yine sabahın erken saatinde günaydın yazmış. Bende sinir oldum. Asla bişey olmamış gibi günaydın yazmasına. Cevap vermedim gün boyu. O da bişey yazmadı. Ne düşüyorsunuz? Neden günaydın yazıyor sadece? Ve bundan sonra ben yazmayacağım. Nasıl ilerleyecek sizce? Ve kimi haklı gördünüz?
Arkadaşlar lütfen okur musunuz rica ediyorum?
Cevapla