Yazınız mı güzel yoksa yazdıklarınız mı😅🥳?

Takip etmekten başımın döndüğü bir nörolog var diyorki yazı yazmak beyni gençleştirir. Çok önemli sma öyle tablete falan değil , kağıda kalem ile yazmak.. ne yazarsan yaz ama yaz😅 benim yazım şimdi çözülemeyen codex yazıları gibi bir ben bir Allah biliyor ne yazdığımı.. birde osmanlıca yazarımki onu hiç anlayamazlar😅😅

Yazınız mı güzel yoksa yazdıklarınız mı😅🥳?
Yazınız mı güzel yoksa yazdıklarınız mı😅🥳?
Cevapla