Düzenli aralıklarla bir cafeye gidip roman yazsam yanlış anlaşılır mıyım?

Evde sıkılıyorum bunu yaparken. Zaten çalışan biriyim haftada bir anca giderim.. yani avlanıyor gibi algılanır mıyım
Düzenli aralıklarla bir cafeye gidip roman yazsam yanlış anlaşılır mıyım?
Cevapla