Sol beyin mi sağ beyin mi daha baskın, sanatla sayısalı bir arada kullanmak normal mi?

Ben ressamım ve resim yani sanatla ilgilenmek sağ beyinin daha baskım olduğunu gösteriyormuş ama aynı zamanda sayısalcıyım sözel dersler (tarih, coğrafya vb) dersleri anlamıyorum bu da sol beyinle alakalıymış sanırsam sayısalcı olmak. Ee yani ben şimdi ne oluyorum? Hangi tarafın daha baskın çalıştığnı nasıl anlarım? Hafızam güçlü duygularımı yoğun yaşarım fakat çok mantıkla da ilerliyorum.

Sol beyin mi sağ beyin mi daha baskın, sanatla sayısalı bir arada kullanmak normal mi?
Cevapla