Bir sanat dalı seçmek zorunda kalsan hangisinden vazgeçemezdin?

Bir sanat dalı seçmek zorunda kalsan hangisinden vazgeçemezdin?

Açıkçası ben yazarlıktan vazgeçemem. Çünkü yazarlık benim için gerçek anlamda her şeydir. İçimde biriktirdiğim, söyleyemediklerim ve sustuklarım; yargısız ve sorgusuz bir biçimde beyaz kâğıda dökülür. Yazdıkça hafiflerim, kelimelerim beni iyileştirir. Sonrasında gelen o sessiz rahatlama hissi ise bu dünyada bana iyi gelen en güçlü şeydir. Bu yüzden benim için yazarlık, yalnızca bir sanat dalı değil; nefes almak gibidir.

#kültürvesanat

Bir sanat dalı seçmek zorunda kalsan hangisinden vazgeçemezdin?
Cevapla